人龍車仔麵重出江湖

發佈: 2014.05.08
文:

一到下班放學時間,舖頭便見人龍,新裝後光鮮企理了,甚至有落地玻璃單邊座位,唔使好似以前咁街坊了。

說到車仔麵,味道、做法始終如一,不同的是他們增設了食品工場,每日新鮮送貨到舖,車仔麵的湯底,老闆仍然堅持早3個鐘回舖熬製,用桶骨、雞腳、老雞等。30 多款配料中,必食招牌豬腸,以自家製醬底、藥材、果皮等慢火炆 3 個鐘,彈牙肥美又夠入味;雞翼也是皇牌,前一晚先用老抽、八角等生醃,翌日再用鹵水浸煮,配埋招牌辣汁,既刺激又想食。

除了 $29 的三餸一麵,亦可以揀 $25 的淨三餸,加料另外再收費。以前他們 7pm 就關門,如今做到 10pm,不過好多正料如牛筋、牛肚等隨時已賣光,當然愈早去愈好。

車仔麵 $29(跟餐冷飲加 $9)
豬腸和雞翼都是必食推介,記得加埋辣汁,配時菜和無渣蘿蔔,惹味豐富。

永年士多

地址:元朗教育路 88 號寶盛樓地下 2-4 號舖
電話:從缺


(原文摘自《U Magazine》文:Silva、sieg 圖:Keeyau、Nova及相關機構)

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more