Ice cream 話題新貴

發佈: 2014.07.08
文:

今季 Ice cream話題新貴包括最近人氣爆紅的台灣芒果雪糕及雪花冰、 由New York興到返香港嘅「雪糕炸包文治」,以及曼谷翟道翟市場「椰子雪糕」。

寶島愛文芒
這店開業才 2 年,其芒果雪糕同雪花冰就做了台北人龍店第一位,兼長踞台灣搵食網站「愛評網」人氣 no.1,仲係台北米芝蓮唯一冰品小店同 NBA 名人林書豪至愛。舖頭用嚟整雪糕雪花冰係寶島名物愛文芒,甜度達 12-15 度,名氣拍得住日本水果。呢度用嘅係店主舅舅台南農場所產的,盛夏收割後以冰鮮高檔海產的技術、以 -40°c 冷藏以保鮮供全年使用,由果肉、雪糕到雪花冰都係台灣做好再運來香港,保證 100% 台味。香港店才開了約 2 個月,最旺時段甚至等足 45 分鐘。

金牌情人 $58(2 人用)
愛文芒沒有呂宋芒那份死甜,酸味甚少,仲有淡淡的清新果香,用來做雪糕質地頗為 creamy,但保留到愛文芒的清新香味;雪花冰挺身夠芒果味,入口即融,唔會似無味嘅冰,圍邊仲有芒果肉。

招牌情人 $58(2 人用)
雪花冰換上「挫冰」,即刨冰,再淋上台灣總店製的黑糖,糖味清新又不會嗆喉,配芒果雪糕吃也不錯。

甜蜜夾心 $68(配黑糖醬)
窩夫即叫即製,裏面夾了自家打的鮮忌廉及芒果雪糕。

戀愛層層疊 $98
多士挖空後,中間的麵包切粒再以蜜糖焗,配香滑的芒果雪糕。

MangoChaCha
地址:尖沙咀漆咸道南 33-35 號友聯大廈地下 5 號舖(轉入赫德道)
電話:2723 2777

男友速遞 雪糕BAO
Bao 刈包真係由 New York 興到返香港,其實仲有一款甜食嘅「雪糕炸包文治」係受歡迎黑馬。皆因好多貼心暖男明知雪糕會融,都怕怕羞羞問老闆娘 Wendy 可唔可以外賣。以精密的邏輯推論,睇怕都係啲男仔為嗜甜嘅女朋友仔作愛の人肉速遞。外面是香口脆炸的刈包,裏面是凍冰冰的雪糕,食落忽冷忽熱似足要氹嘅女朋友。

雪糕炸包文治 $38 件
刈包即叫即炸,熱辣辣的包子放上雪糕,雪糕質地剛好;包子約 3mm 厚,口感像炸脆了的銀絲卷,嚼感不俗,呍呢嗱雪糕偏甜但配包子又剛好,冰火二重奏。

Bao Wow
地址:灣仔大王東街 28 號
電話:2528 9505

翟道翟 椰壳雪糕
當曼谷係後花園嘅港人,一定食過翟道翟市場裏的椰子雪糕,此椰子雪糕只應曼谷有,陣清新嘅椰子味係曼谷獨有,而家返到香港一樣有得食,因為 1 個月前,港人姚小姐引進香港,用咗 3 年時間打動翟道翟市場裏的雪糕檔,直接飛啲椰子雪糕過嚟,仲跟足晒食法,半殼椰皇有柯打才挖肉再加自選配料,涼浸浸好清新。

招牌椰子雪糕 $25 球(連 1 款配料,另加配料每款 $3)
雪糕質感同喺泰國翟道翟市場食到嘅好似,口感像雪葩但又有雪糕的幼滑,椰子味清新,店員會挖起椰殼上的果肉,食法跟足泰國。每杯更奉道一小杯椰皇水,建議食完雪糕先飲,咪搶咗個雪糕味。

Chatuchak Coconut Icecream
地址:太子水渠道 30-32A 地下 3 號舖

(原文摘自《U Magazine》、文:sieg、圖:Kam、Lamlam、Ki)

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more