軟雪糕大晒!

發佈: 2014.07.21
文:

軟雪糕紅過劉華,街上總見到有大量途人一杯在手,而家仲要誇張到買杯軟雪糕都要征服50人的人龍,人氣到咁無理由唔講吓,一於2014人氣和話題之作都講,一齊開心舔舔軟雪糕。

雪糕吹海風
Inital 的眼淚味雪糕唔再出,但創意軟雪糕依然有市,這間 Froyo 店就出咗呢杯雪糕,因為夏天幾乎等如陽光海灘,於是店主就諗出這杯「海洋味」雪糕來。海嗰朕味以 7 份新鮮乳酪與 3 份本地高鈣低脂鮮奶做基調,再加少少海鹽調扮海水鹹味,再用天然藍桔汁為雪糕添淡淡的淺藍色襯返個主題,吃時加少少幻想,好有沙灘 feel 呀!
海洋の風乳酪甜筒 $19 杯(連一款 topping)
味道像加強版的益力多,酸味頗醒神,但最特別是帶少少鹹味,唔膩又滑溜,好快隊完一杯。
The Fru:yo Factory
地址:九龍灣牛頭角道 77 號淘大商場三期地下 G281 鋪

朱古力有地企
GODIVA Chocolate Soft Serve $45 杯

雖然出咗差唔多一年,但杯雪糕依然係 instagram 洗版必影。雪糕朱古力味超濃、口感也比日本的軟雪糕實在,每杯仲會配朱古力醬同一塊朱古力,威化筒邊又有朱古力脆脆,滑溜濃郁。
Godiva Chocolatier
地址:銅鑼灣軒尼斯道 555 號崇光百貨地庫二層

kawaii wasabi雪糕
青芥末鹽味雪糕 $18杯
加了 wasabi 鹽的呍呢嗱雪糕,入口先鹹,接着會嘗到淡淡的 wasabi 辛辣,再而是甜甜的呍呢嗱甜味,要讚 wasabi 辣味唔攻鼻,搞鬼。

咖哩多多好味
咖喱海鹽雪糕 $18 杯
與沖繩著名鹽主題店「塩屋」合作,東京 Sky Tree 都有分店。這杯軟雪糕是 100% 跟足「塩屋」的 recipe 製,雪糕是呍呢嗱口味,加上品牌的鹽製,最特別係吃時再加咖喱口味鹽,似吃甜甜的日本咖喱,幾得意。

香辣唐辛子
唐辛子芝麻海鹽雪糕 $18 杯
呢款都特別,另加的唐辛子芝麻鹽裏的黑白芝麻很脆,芝麻味很濃郁,軟滑的軟雪糕配脆脆的芝麻,原來很對勁,少少唐辛子的辣味也和呍呢嗱味無違和感。

白苦瓜之味
白苦瓜海鹽雪糕 $18 杯
眾多款「塩屋」雪糕裏最好味是這款,白苦瓜鹽原來鹹味甚低,仲帶少許甘甜味,加到呍呢嗱雪糕裏,又食到呍呢嗱和牛奶味,又食到白苦瓜鹽甘香。
日和号壽司料理
地址:九龍灣宏照道 38 號 Megabox 10 樓 5 號舖
*圖中日和号4款軟雪糕所加的調味鹽分量純為拍攝效果而設,正確食法應加少許即可。

社交網絡第一名
紅豆抹茶牛奶雪糕芭菲 $48
長期佔據住 instagram、facebook 及微博洗版第一位,最特別抹茶牛奶雪糕可配大量華麗配料,如日本傳統甜品「餡蜜」,包括紅豆、寒天、糯米糍、蜜柑、沖繩黑糖同脆米,和味無窮好多囡囡冧。
Via Tokyo Japanese Dessert Cafe
地址:銅鑼灣禮頓道 106-126 號禮信大廈地下 1A-1B 號舖

抹茶No.1
宇治抹茶威化筒 $32

這間舖的海港城分店長期排隊,經常排到 40、50 人,日賣 1,000 杯。用京都空運來的宇治抹茶加北海道 3.6 奶製,抹茶味既甘又濃,仲有份茶葉的新鮮味但又不失奶香,軟雪糕空氣感佳。
Sweet House Cha Cha
地址:銅鑼灣勿地臣街 1 號時代廣場 B1 city'super

(原文摘自《U Magazine》、文:sieg、圖:Kam、Lamlam、Ki)

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more