訪中村藤吉 終極攻略!

發佈: 2015.05.13
文:

如果你是......

1. 雪糕控
唔使諗,坐低即叫個丸十芭菲 (抹茶 / 培茶) 同軟雪糕 (抹茶 / 培茶 / 抹茶培茶)。芭菲一杯有成 10 款材料,包括軟雪糕白玉海綿蛋糕雪糕生茶啫喱脆米紅豆蓉忌廉等,一杯就可以試晒店中名物,吃時記得要由最底畢起,一啖食齊軟雪糕同配料。軟雪糕不設 cone 裝,全部都係放在脆卜卜的花形餅上,當中培茶味又比抹茶味特別,當然也可以試紐紋。軟雪糕另配上一小杯生茶啫喱連白玉紅豆蓉,連店子的招牌生茶啫喱都有得試埋。個人認為胃納不大,單試這兩個甜品已經試到店子的精髓。

2. 啫喱控
假如你真的非常十分喜歡吃啫喱,那麼由京都本店直送的兩款「數量限定」的生茶啫喱最啱你。大大件軟滑啫喱配埋茶味濃郁的雪糕、紅豆蓉和白玉都唔錯,不過若然我已經叫了附送小杯啫喱的雪糕甜品,我認為不用另叫嘥 quota。

3. 蛋糕控
有人目標是這裡的蛋糕,堂食的話,集結抹茶培茶海綿蛋糕 + 雪糕的「京之選」是唔錯選擇。要不然,店內也有蛋糕可以買走,仲有年輪、海綿、金磚蛋糕等可揀。

4. 要鹹食
其實店內的鹹食 set 都有成十多款,主角是抹茶味的素麵 / 烏冬 / 蕎麥麵,作唔同的 combination,由 $78-$115,都幾合理,同樣包一小杯生茶啫喱作甜品。

反而,對於香港獨家限定的抹茶大福紅豆湯感覺一般,以綠茶開成的抹茶暖湯比較甘澀味濃,香港人應該唔係好 buy。另外,看 menu,店子其實也有供應宇治金時冰,有 4 款口味,每款頂頭都有軟雪糕,可惜當日未有機會一試。

中村藤吉
地址:尖沙咀 100 號 THE ONE 18 樓
電話:2426 6111
營業時間:11am–10pm
收費:現金及信用卡,不設加一
備註:茶芥 $10/位,每人限時 90 分鐘,必須惠顧一份飲品或食物。

想睇更多?即上 甜品 / 尖沙咀 特集!

相關報導:
6 Must Know about 抹茶名店中村藤吉!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more