法國手製靚撻

發佈: 2015.11.03
文:

法國人做甜點,離不開精緻這點,眼見每款撻仔都至少有 5 層 layers,便知餅廚落足心機炮製,加上做餅材料全用法國貨,像朱古力便選用 Valrhona,非常揼本。負責做餅的 Lou 亦大有來頭,曾任法國朱古力品牌 Valrhona 餅廚,今次與好朋友 Thibaut 合作開店,開舖不久,已有不少捧場客,連外國組合 Maroon 5 和 Imagine Dragons 來港開演唱會都有食過他們的靚撻!

Thibaut 說,店子所設計的撻仔都減少了甜度,雖沿用法國食材、做法,但款式則是迎合香港人口味。像 Mango Banana、Raspberry Chocolate、Vanilla Strawberry 等,都是大部分香港人會喜愛的口味,遲些還會推出抹茶味。撻仔選有迷你版、6 吋生日蛋糕版,以後慶祝生日唔使再送蛋糕咁悶!

特別推介:
Mini Tartes Box $350
迷你版撻仔,一盒有 4 款口味,好送禮或大班人分享。

Vanilla Strawberry $45
幾層 layer 分別是士多啤梨果肉、果醬、喱、雲尼拿慕絲等,酸香開胃。

Mango Banana $45
芒果、香蕉味道意想不到地夾,口感豐富。

Coffee Creme Brulee $45
焦糖口感微脆,咖啡味道濃郁香醇。

Tartes & Pop

地址:上環摩利臣街2號地舖
電話:6752 0749
營業時間:11am-9pm

(原文摘自 U Magazine ISSUE 518)

想睇更多?即上 甜品 特集!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more