梳乎厘質感 Pancakes

發佈: 2016.01.20
文:

睇外表以為好 heavy,點知入口鬆軟,實在得嚟又有點輕飄飄,好似食緊梳乎厘 + 海綿蛋糕,一個人輕易 K.O.全份。

Ocio 店主 Oscar 說:「我在東京旅行時,見到呢種 Pancake,當地好多舖頭都有得食,一試就好鍾意,賣相吸引之餘,質感仲好特別。」於是,他研製自家版本,主要成份是蛋白,還有忌廉、麵粉、糖等,還以低溫烘焗約 1 小時才完成,做出鬆軟、濕潤的效果。

「原裝版偏甜,我們來個減甜版,而且製作時沒用油、牛油,好健康。」Oscar 說。計我話,比原裝版更吸引的是,係這裏不只有原味,還創出香橙味、士多啤梨味、朱古力味及綠茶味等,更化身蛋黃哥、Melody、鬆弛熊、Minions 及三眼仔等 cute cute 人物樣,超搶鏡!伴碟有呍呢嗱雪糕、焗杏仁片,食時更可配襯蜜糖、楓糖漿、橙汁醬、士多啤梨醬等,滋味幾重奏。

蛋黃哥香橙雪山熱香餅 $89
Hea 爆的人氣偶像,本來就像熱香餅般鬆鬆軟軟,熱香餅用鮮橙肉製造,有清新果香,還可跟橙汁醬食,「雞蛋」則是用呍呢嗱汁及熱情果醬假扮。

Melody 士多啤梨雪山熱香餅 $89
用上法國士多啤梨果蓉,令 Melody 帶士多啤梨甜香,伴碟有士多啤梨醬、焗杏仁片及呍呢嗱雪糕。

Ocio
地址:旺角煙廠街 33 號朗廷軒地下 B 舖
電話:2886 8903
營業時間:星期一至五 12nn-12mn,星期六、日及公眾假期 11am-12mn
收費:只收現金,設加一
交通:港鐵油麻地站 A2 出口
泊車:廣發商業中心 $28/hr
平均消費:$80

相關報導:
細細粒 雞蛋仔大變身
花花世界 韓風新味Pancakes

想睇更多?即上 甜品 特集!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more