變變變!改頭換臉蘿蔔糕

發佈: 2016.02.03
文:

蘿蔔 out!沙葛 in!
沙葛一般用來包粉果、炒餸,龍景軒的中菜行政總廚陳恩德師傅今年大膽用沙葛代蘿蔔做糕,就是睇中它的清甜味。沙葛切成薄片,食落同蘿蔔糕一樣有水份有口感,而且無蘿蔔的青澀味。一底糕約用足 6 両沙葛,啖啖都食到。唔用臘味,換上南非三頭罐頭鮑、日本瑤柱、花菇、蝦米及銀魚乾,唔止矜貴,仲有海味鮮味。銀魚乾炸脆才做糕,挺身有質感,分量頗多,鹹香惹味。

瑤柱海味沙葛糕 $388

龍景軒

地址:中環金融街 8 號香港四季酒店 4 樓
電話:3196 8880

臘腸 out!火腿 in!
幾乎將蘿蔔糕的既定組合反轉,臘腸臘肉統統 Out,改用意大利風乾 18 個月 Parma ham,切粒焗香才做糕,鹹香味來得天然;冬菇唔要,改由松茸代替,特選兩種乾松茸,大片的濃香,細片的清香,兩者比例一比一,香味有層次。嫌蝦米細粒,找來 Size 大幾倍、價錢起碼貴 3 倍的大蝦乾,濃郁兼質感實淨。至於蘿蔔,比一般糕下得重手,一底糕用足一斤!切粗條質感突出,糕身綿滑中帶挺身,整體味道好豐富。

巴馬腿茸蝦乾蘿蔔糕 $188

香港會議展覽中心
銷售點:金紫荊粵菜廳、新滬坊
電話:2582 7728

新組合!蠔豉 x 松茸
師傅摒棄蝦米、臘腸的永恆配搭,兼順應健康潮流創作這新鹹糕。選金蠔、乾松茸、乾牛肝菌、新鮮雞髀菇及鮮冬菇,材料逐樣處理,花心機。主角沙井金蠔大大隻,用上湯煨煮 1 小時;雞髀菇、鮮冬菇則切粒炸香,辟除澀味及提升菌香。足料炮製,質感像軟身的蘿蔔糕,啖啖食到豐富材料,滿嘴都是菇菌香及金蠔海水味。

松茸菌皇蠔豉糕 $238

帝京餅店
地址:旺角太子道西 193 號帝京酒店大堂
電話: 2622 6256

玩韓風!
西廚兼烹飪導師 Denise 繼冬蔭功蘿蔔糕後,再一次的異國風情創作。見韓風熾熱,就想出用韓式辣醬,為糕點帶來刺激。蘿蔔粒先用辣醬略醃,配微辣意大利 Salami 及蝦米炮製。別怕太刺激太嗆喉,辣味慢慢滲出,愈嗒愈有,她教路飲白酒襯糕,不論是 fruity 的 Chardonnay 或帶甜的 Riesling,都跟蘿蔔甜味及糕點辣味好夾。

韓式辣肉腸蘿蔔糕 $180

嘉饌尚品
銷售點:崇光百貨、一田、Market Place、Jasons Food & Living、ThreeSixty、AEON
電話:8100 5511

相關報導:
萌!搞鬼馬騮年糕
試食!創作系新糕

想睇更多?即上 團年飯 / 賀年糕點 特集!

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more