當頭起!空氣感梳乎厘班戟

發佈: 2016.07.02
文:

呢粒超新星嘅光芒才未夠顯眼,縮埋餐牌一角,但其實 soufflé pancake 在東京已經人氣爆咗燈,出名二仔底死跟嘅香港,呢樣嘅應該好快上位,上位前先吃,先至係潮人。

呢期 IG 最紅、人氣勁到爆裂、日日排隊排成粒鐘嘅餐廳,一定係九州嚟嘅芭菲大王 Ufufu 莫屬,你哋以為佢淨係出名 120 款芭菲,你咪錯晒囉,佢哋嘅 soufflé pancake 喺日本都好紅,嚟到香港佢哋一樣有照做,一共 7 款。日本人玩 pancake 真係無對手,望落厚揼揼,但嗒落輕飄飄,彷如一陣風嘅 soufflé pancake 只有佢哋先做到,Ufufu 為咗保持呢種特色,特登將 recipe 交由工場日日新鮮做,雞蛋、麵粉就做出鬆泡泡軟綿綿但有淡淡蛋香梳乎厘班戟,空氣感十足,食晒成個都唔覺好飽,加埋真真喺日本搭飛機嚟嘅雪糕、紅豆、栗子蓉等,K.O. 七個都無難度啦。

香港都有自己嘅版本呀,Ocio 都有做 soufflé pancake,不過更大份、更大堆頭,啱晒貪心港人,班戟做法又唔同日本,蛋漿加咗真‧紫番薯肉,質地比都似雪芳蛋糕,不過口感實在點、飽肚一點,一份有 2 大個班戟層層叠,加埋雪糕同忌廉,卡路里又有乜好怕喎!

焦糖燒香蕉梳乎厘班戟 $68
班戟上有焦糖雪糕、即叫即放砂糖燒的香蕉,香蕉頗脆口,帶甜的焦糖雪糕與軟熟的班戟好夾。

抹茶小倉梳乎厘班戟 $78
抹茶粉來自宇治,紅豆則是日本著名的小倉紅豆,抹茶雪糕帶奶香,跟甜甜的紅豆蓉同吃,抹茶控一定鍾意。

鬆軟梳乎厘班戟 $58
原味的梳乎厘班戟最能吃到 ufufu 日式甜品特色,班戟入口有空氣感,軟熟有少許濕潤,不會乾爭爭,呍呢嗱雪糕口味不錯,滑溜兼有呍呢嗱香,簡單但美味。

UFUFU Cafe
地址:尖沙咀金馬倫道 5 號太興廣場 5 樓
電話:2711 6117
營業時間:12nn-11pm
收費:現金及信用卡,設加一
交通:港鐡尖沙咀 B2 出口,步行 1 分鐘
泊車:金馬倫里設咪錶位
平均消費:午市 $100、晚市 $150

紫薯蜂巢雪山熱香餅配呍呢嗱雪糕 $89
梳乎厘班戟漿裏加了新鮮的紫薯肉,兩塊中間也塗了些紫薯蓉,上面放了塊小小的韓式蜂蜜,另配蜜糖、2 球雪糕及忌廉。

Ocio

地址:旺角煙廠街 33 號朗廷軒地下 B 舖
電話:2886 8903
營業時間:12nn-12:30am,星期五六及假期於 11am 開始營業
收費:只收現金,設加一
交通:港鐡旺角站 E2 出口
泊車:廣華街設咪錶位
平均消費:$50

相關報導:
愛麗斯夢遊……
本土派 雪糕雞蛋仔
來自星星的雞蛋仔
重口味 綠茶芝士拉絲
外貌協會加持 紫星雞蛋仔
胡椒大尉 太陽蛋的後裔
全球首創 獅子山味雞蛋仔送啤酒
鍵盤戰士 決戰暗黑窩夫
X-Waffle 咖喱吞食戰
好嘢!菠蘿‧哈蜜窩夫盅

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more