激安 500¥ 海鮮丼

發佈: 2016.07.31
文:

足以飽肚的早餐,分量雖不及過千的丼,亦覺剛剛好,而且選擇豐富,海鮮丼、蟹丼、三文魚子丼、鮭親子丼、魷魚刺身丼、魷魚三升漬丼,及一款熟食的成吉思汗羊肉丼。若想浮誇一點,可加錢加餸,200 日圓就有兩片吞拿魚兩隻甜蝦,再添一碗 200 日圓的味噌蟹湯,大滿足的早餐,吃飽上路再遠行。


(上至下) 三文魚子丼、蟹丼、海鮮丼
500 円的丼飯中,海鮮丼的選材最吸引,三文魚子、三文魚碎、蟹肉、吞拿魚、帶子、三文魚、甜蝦、飛魚子,每樣一口 size,亦已覺滿足。


有 2-3 隻蟹件的味噌蟹湯,蟹甜味盡在湯汁中,約 16 港元。


裝修簡單的榻榻米房,適合一家人來。


一點不易找,在令人失去理智的魚鮮市場中認着這樓梯,直上激安飯堂。

朝市食堂二番館
地址:北海道函館市若松町 9-19 函館朝市內駅二市場 2F
電話:+81(0)138 22 5330
營業時間:6:30am-2pm(每月第 3 個星期三休息)
交通:JR 函館站徒步約 4 分鐘
網頁:www.hotpepper.jp/strJ000740163/map/?vos=nhppalsa000013

(原文摘自 U Magazine ISSUE 556)

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 清爽蘋果味、濃厚白桃味 / 有助維持腸道及皮膚健康!


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more