長龍比卡超 Café

發佈: 2016.07.26
文:

咁多人排,除了因為可以食到達 12 款 Pokémon 寵物小精靈的造型美食外,現場更可以買到新加坡限定的產品,例如 T-Shirt、襟章等。


凍比卡超 Latte,黃色泡泡其實無味㗎,約 51港元。


以寵物小精靈電影「Fire Blast」為題的精靈球番茄牛肉碎包,約 113 港元。


比卡超造型的蛋炒飯附上稱為岩漿的咖喱汁,小朋友點忍得口?約 141 港元。


唔少得專賣比卡超產品的 corner。


Pika!Pika!我們比卡超侍應的造型係咪好可愛呢?

負責人指,今次 Pokémon Cafe 與日本東京的大致相同,但特別設計出一影相區,讓大家穿上比卡超服飾盡情拍照,亦因為太受歡迎,有關單位正考慮會否延長營業一個月,但大家就要留意網頁公布啦!


餐廳地方不太大座位少,亦係人龍長的原因之一。

Pokémon Café Singapore
地址:200 Victoria Street, #04-05, Bugis Junction Singapore 188021
營業時間:11am -9:30pm
日期:即日至 7 月 31 日
交通:Bugis MRT站上蓋
網址:www.facebook.com/pokemoncafeinsg

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓

more