值得喪排!48 元平絕海景丼!

發佈: 2016.08.16
文:

造成場地失陷的主因,是一間平絕全港的定食店駕臨,市民為吃一碗有齊 13 件刺身的無敵海景丼而來,有街坊表示喪排 1 句鐘都係值得的。

這定食店,係全港人無人不愛嘅超抵吃壽司品牌爭鮮的旗下品牌,它比其外賣店及迴轉壽司低調,但毋忘品牌初衷,以平價抵吃贏民心,劃一價供應 8 款有、有味噌湯、有蒸蛋甜品白飯湯物仲可以任裝的定食。香港人一向識計數,10 個入來,一半以上揀識這款豪華嘅海景丼,全場最人氣就是它了。

以前在其他日本料理,$48 元吃到奀吱吱的角切雜錦丼已偷笑,所以人人見到這個包羅萬有嘅「海景丼」都會忍唔住笑呵呵。一碗有多種刺身片,包括越南熟蝦、挪威三文魚、日本帶子、日本帆立貝、希靈魚、蟹風味棒、台灣劍魚及蟹籽,數數飯面一共有 13 片刺身,比唔夠攝牙罅的角切版本過足口癮,這個分量同收費,實要喪排啦,但等一陣,值得。


豪華海景丼(包括漬物、味噌湯、蒸蛋及甜點)$48
這裏的定食,全部劃一 $48,不過以這款最為抵吃,丼飯配料有三文魚、劍魚、熟蝦、帶子、帆立貝、希靈魚及蟹風味棒刺身會因為季節而轉換,務求吃來肥美。


綜合刺身 (另加 $20)
定食,仲可以加錢點埋這個超抵吃的刺身盤,裏面有三文魚片、劍魚、希靈魚、阿根廷赤蝦及雜錦海藻


蒸蛋及抹茶布甸 (隨餐附送)


自助區設白飯、味噌湯及蔬菜都是任裝,是飯量大的男士福音。


環境高檔,舒舒服服食刺身飯。

定食 8

地址:荃灣荃華街 3 號悅來坊地下 G10 號舖
電話:2419 0450
營業時間:11am-10pm
收費:現金及信用卡,堂食設加一
交通:港鐵荃灣站 B 出口,步行 10 分鐘
泊南:悅來坊 $24 hr
平均消費:$48
備註:新蒲崗 Mikiki 商場分店亦有供應

文:Sieg

(原文摘自 U Magazine ISSUE 558)

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more