爭鮮 $18 海鮮壽司杯 得唔得?飽唔飽?

發佈: 2016.08.22
文:


(左起)海鮮杯盛 $18、三文魚杯盛 $15、鰻魚杯盛 $15




睇外觀,杯裝壽司的廣告照片同實物的還原度有 100%!以透明小膠杯盛載,睇到裏面有 4 層材料,有層次,幾精緻;最底層是蟹籽飯,逐層疊上去係青瓜絲(三文魚杯則是毛豆)、蛋絲海鮮食材, Size 的的骰骰,同平日買到的甜品外賣杯差不多,細細杯已經有咁多嘢,都算幾有誠意,女生作為 light lunch 或下午茶都啱。


海鮮杯盛
新推出的海鮮杯盛,有一塊大的北寄貝剌身,同時有兩塊薄切帶子、青瓜及超過 10 粒三文魚籽,都算足料。刺身算新鮮,但刺身下的蛋絲、飯及青瓜絲則嫌偏乾,用筷子一夾就散,沒有黏性,雖然有蟹籽伴飯,但蟹籽味唔算太突出。


鰻魚杯盛
鰻魚有厚度,燒汁非常惹味,但可惜鰻魚皮好韌,只食肉的話份量減半。


焦糖香蕉卷 $18(港島區限定)
用香蕉做卷物,創意拍得住明將!聽個名已經做定「伏」的心理準備!一見實物真心有少少嚇親,事關香蕉因氧化有點點變黑,再加埋沙律醬……要試真係需要勇氣㗎!香蕉以微焦白飯、紫菜包住做成卷物,入口神奇的一刻出現!全部材料係口中散開晒,味道甜甜哋唔算奇怪亦唔算難食,鍾意試新奇趣嘅吃貨可以一試。


焦糖玉子燒 $12(港島區限定)
香蕉卷順利過關,估唔到伏位係玉子燒。玉子燒顏色較淡,配上綠色的海帶及沙律醬及少少燒焦的效果,雖然冇咗傳聞中的焦糖面,但賣相可以; 入口有丁點甜味及蛋味,但口感怪怪的,無玉子應有的水潤和口感,偏實和偏粉,減分。


爭鮮
電話:2614 0558

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more