日本最強人氣 三文魚親子丼駕到!

發佈: 2016.08.25
文:


每年日本都會舉行「日本丼物選手權」比賽,在全國芸芸參賽的食店中,選出年度最強人氣丼物。而丼丼屋今年就引進其中 4 款出名丼物喺舖頭賣,早前力推「名物海膽丼」大受歡迎。近日有新品接棒,就係來自北海道札幌的「九兵衛三文魚親子丼」

究竟佢與一般的三文魚親子丼有何分別?分別在於做法和材料的精心配搭。三文魚粒同三文魚籽用秘製醬油醃製 12 小時,除了去除三文魚籽本身的海水腥味外,還微帶醬油香,食落不死鹹,仲帶少少甜味,又有回甘味,融入三文魚的油脂和魚味,本身已經好搭調;細心位仲有喺飯上撒上芝麻和紫蘇葉絲,將白飯撈埋一齊食,鹹鮮味、魚脂香、紫蘇清香與芝麻香融合埋一齊,百味紛陳又和諧,唔使加醬油調味都得。得獎作,果然與別不同。

九兵衛三文魚親子丼 $88


經過 12 小時醃製的三文魚,魚身仍然保持光澤,不死鹹之餘,依然食到魚味,仲有微微醬油味。


北海道札幌九兵衛的野崎社長親自來港,推介其本店名物「九兵衛三文魚親子丼」,不停問在場記者食後感,希望可以再加以改良。


丼丼屋
地址:紅磡黃埔新天地第十一期聚寶坊地下 G2 及 G2A 號舖
電話:2321 8898
營業時間:11:30am - 10:30pm
供應期:即日至 11 月 22 日

文:Theo、攝:Jay

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more