黃埔最新 Aeon Style 有即製超正玉子燒

發佈: 2016.09.15
文:

裝修差不多 4 個月,黃埔的 Aeon 重新登場,更改名為 Aeon Style。身為飲食特派部隊,第一時間走去 food court 睇睇有乜好食。座位舒適,更增設自助購及飲水機服務,食店比以前多咗,但望來望去,店舖都幾熟口熟面,啊!喺早前翻新嘅太古 Aeon Style 見過!

最吸引我眼球的,係一間專售玉子燒的店舖,叫「宗田屋」。遠遠走近已聞到陣陣蛋香,仲有陣甜味!玉子燒有 5 種選擇咁多!傳統的原味三文魚明太子,較新派的有櫻花蝦,而芝士火腿我覺得有啲港式!好特別!

全部即叫即整,買完可近距離睇住師傅煎煎煎,香噴噴食慾大增!玉子燒端來新鮮熱辣,食落鬆軟不死實,中間仲有蛋汁咇出嚟!蛋香中透出陣陣鰹魚甜香。就算放耐啲,美味依然!客位吃貨,又係時候出動喇!


接到柯打,師傅即場炮製,陣陣蛋香傳來,好吸引。


每份玉子燒都有 3/4 隻筷子般長,分量十足。



玉子燒明太子 $56
宗田屋選用水質最靚的土佐清水市製作的鰹魚汁來炮製玉子燒,食落確係唔同,味道更鮮甜,蛋味香濃突出,加上滿瀉的明太子餡料,鹹鹹哋帶微辣,很開胃。


玉子燒櫻花蝦 $56
櫻花蝦滿布在玉子中,啖啖蝦味,脆脆好甘香。


玉子燒芝士火腿 $56
外間少見的口味,芝士與玉子根本就是絕配,既鹹且甜,煎好後半融狀態更吸引,加上火腿做餡,有種食奄列的感覺。


全新裝修黃埔 Aeon Style 的 food court,地方寬落座位多,食店種類選擇亦比以前多,而且更增設增設自助購及免費飲水機服務。


宗田屋(Aeon Style 黃埔店)
地址:紅磡黃埔新天地第 5 及 6 期地面及地庫
營業時間:(Food Marche)8:30am- - 10:30pm、(其他)10:00 - 22:30
電話:2627 6688
網址:www.aeonstores.com.hk

文︰Theo

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more