流心系 芒果炸飯波

發佈: 2016.10.11
文:


創作出呢個創意無限嘅甜品店,是大坑的 The Pudding Nouveau。甜品店一向走少女風,今次推出呢個咁玩味嘅新甜品,真係好跳脫!原來因為店主見流心乜乜乜實在太受歡迎,於是都今次都整返款流心甜品,畀出名鍾意試新嘢嘅香港人試試!

炸飯波 Making Of 大公開!


甜品師先將新鮮芒果打成蓉再製成啫喱狀,方便釀入飯波中間做餡,然後再將飯搓成球狀。


搓到圓碌碌後,將飯波蘸滿炸粉。


放入油內炸 10 分鐘,炸到表面金黃脆卜卜就搞掂!


芒果流心炸飯波配椰子雪糕 $108
炸飯波真係好巨型,甜品師話一個波就用咗 200 克意大利飯,分量拍得住一碗正常 risotto,好飽肚!甜品外層是用牛奶煮過嘅意大利飯,中間是芒果果蓉流心餡。炸飯波炸得脆卜卜,中間又有煙煙韌韌,好似糯米飯咁。


芒果餡超級流心,甜品師話餡料用咗新鮮芒果製作,味道天然又唔會死甜,酸酸哋嘅芒果味可以中和炸飯波嘅飽滯感。


炸飯波伴以自家製椰子雪糕,兩者 mix 埋一齊食,味道有似曾相識。無錯,就係泰國芒果糯米飯嘅味道!仲可以加啲呍呢嗱汁,撈埋一齊食!不過,因為製作過程複雜,所以每日限量 20 客,不設預先柯打,想食就要早啲去報到!


The Pudding Nouveau
地址:大坑京街 17A 地下
營業時間:星期一至五 3pm-11:30pm, 星期六、日及公眾假期 12nn-11:30pm

文:Jessie、攝:nova

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more