大埔人氣 Cafe 3 大抹茶甜品!

發佈: 2016.10.12
文:

大埔新店開張只有一星期,但 lunch time 已經人頭湧湧,好旺場!這個新甜品「抹茶流心吐司」英文名叫「Green Tea Lava Toast」,綠茶醬 lava 咁勁?食過先知。


抹茶流心吐司 $49
成件吐司最吸睛的,是用上墨汁製作嘅黑色型格吐司,配埋綠色雪糕及紅莓襯托,好型格!食一口綠茶雪糕,奶香沒被抹茶味道掩蓋,切開黑色的墨汁吐司,抹茶醬又沒有預期如岩漿般湧出,不過吐司有微微鹹味,配合抹茶醬一齊食,可平衡甜味,味道唔錯!記得要食埋吐司上的綠茶餅乾脆,好有咬口。


卷.山政小山園 $42
不得不介紹的,仲有綠茶卷蛋「卷.山政小山園」。一聽到「山政小山園」 5 隻字就知係頂級嘅日本綠茶。卷蛋用上 A 級評定嘅綠茶材料製作,食落綠茶香尚算香濃,奶也下得多,所以喜愛食 creamy 綠茶甜品 fans 值得一試。


流心抹茶芝士撻 $52
最後一款綠茶甜品就係聞名不如見面的「流心抹茶芝士撻」。一上枱就已經「仙氣」飄逸,有齊綠茶芝士撻、綠茶雪糕、綠茶貝殼蛋糕,三件食物分量十足。不過切開綠茶芝士撻後「流心」效果未如理想,幸好食落芝士與綠茶味都好濃郁,收貨!


Rainbow Latte $45
Rainbow Latte 用上彩虹食用顏料拉花,夢幻少女 feel,又係呃 like 必飲。


Cafe 內尚有多款精緻蛋糕、甜品及 all day breakfast 等,非綠茶 fans 亦多選擇。


大埔店開業才一星期,裝修同樣雅緻。

荳子 BEANS The Courtyard
地址:大埔安邦路 9 號大埔超級城D區地下 670A-671A 號舖
電話:5537 7465
營業時間:11am-10:30pm

文:Celia、攝:Paul

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more