行過篤番串!5 間爆 HIT 魚蛋店

發佈: 2016.10.17
文:

Hit 爆旺角!超多汁揀金黃炸蛋


開業無耐嘅「彈彈旦」,只供應純白色原味手打魚蛋,以及帶微黃嘅天婦羅金黃炸蛋 2 款選擇,同我哋食開齋一種黃色好唔同。純白魚蛋原汁原味,金黃炸蛋脆卜卜。醬汁花款更多,有初榨椰子油咖喱汁、BBQ 肉鬆烤醬汁、蒜香香辣汁、黑胡椒海鮮醬汁及芝士黑椒汁等,心大心細,款款都想試下。


初榨椰子油咖喱汁魚蛋 $20/10 粒
魚蛋雖然細細粒,但好彈牙,有點似潮州魚蛋,有魚味卻不覺腥。配上自家調製的緬甸咖喱汁,屬小辣程度,咖喱香及椰子味極香濃,食完兩種味道仍會留在口中唔散,正!


日本天婦羅金黃炸蛋 $20/10 粒
即叫即炸,是店內人氣之選。魚蛋沾咗粉漿炸,但粉漿超薄,無影響口感,好食!若嫌單調可加 $2 配任何一款醬汁,圖中所配的是新研製的芝士黑椒汁,芝味雖香,可惜食落比聞起來有距離,完全唔覺有黑椒辛辣味,如果兩者的味道能強烈啲就更好。


彈彈旦
地址:旺角廣華街仁安大厦地下 14D 號舖
電話:9106 6530
營業時間:11am-11pm

美貌與智慧並重!港姐大賣高質魚蛋
講起魚蛋,點可以唔提由前港姐冠軍譚小環開嘅「渣哥一九九六」呢?食物選擇多,魚蛋、燒賣、腸粉、熱狗、碗仔翅、生菜魚肉樣樣齊,就連撈麵及黯然銷魂飯(餐蛋飯)都有,當然啦,魚蛋係必食,聽講最勁試過日賣一萬粒魚蛋燒賣。


魚蛋頗彈牙,自家調製的醬汁香辣惹味,必食。


渣哥一九九六
地址:銅鑼灣渣甸街 30 號 B 舖地下
電話:2420 0678
營業時間:7am-11pm

長洲代表!大大大魚蛋
將魚蛋變做大大粒,就不得不提長洲大魚蛋啦,hit 到連外國遊客嚟到都一定要食!不過長洲呢間東源小食店就再特別啲,口味除咗有大路咖喱味,仲有黑椒、青咖喱、梅汁等。最開心就係一串兩粒,可以揀唔同口味,一次過滿足吃貨兩個願望。


魚蛋果然好大粒!


長洲東源小食店
地址︰長洲海傍街 30 號後座地下
電話︰2981 9683

葵廣最抵食!$1 逐粒買!
今時今日,居然仲有 $1 一粒魚蛋!有!喺葵廣!睇埋個裝修,好似舊式鐵皮檔口咁,真係以為自己時光倒流 20 年!呢度嘅魚蛋,唔止 $1 粒,仲可以逐粒買,吃多吃少豐儉由人。


見到啲脹卜卜嘅魚蛋喺個爐度浮浮沉沉,好想食!面皮厚問老闆最少買幾多,佢話一粒都會賣畀客人!今時今日咁嘅服務態度,真令人感動!味道都不錯的。


全記
地址:葵涌廣場 2 樓潮流廊 2007 號舖
電話:從缺
營業時間:12nn-10pm

24 小時食到!長洲爆芝大魚蛋
設於通宵小巴站頭,不愁無生意!呢間店不只款式多,小食、主食樣樣齊,有飽肚嘅「蝦球芝士伊麵」,又有懷舊嘅「油糍」、「酸甜蘿蔔」及「麻辣小食」等等,不過最開心應該係見到呢個可以爆芝嘅炸長洲芝士大魚蛋,齋睇賣相與普通長洲大魚蛋相若,但一食就有爆芝效果,正!


炸長洲芝士大魚蛋 $15/2 粒
近 2 吋嘅芝心長洲魚蛋即叫即炸,加埋芝士汁,香口不俗。


香港阿姐街頭小食
地址:太子弼街 49A 地下(通菜街交界)
電話:34871887
營業時間:24 小時

文:Joyce

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more