邪惡核心 4 重芝士火鍋 Dip 豬仔骨最正

發佈: 2016.11.17
文:

在韓國有 70 多間分店的炸雞連鎖店 Sodam Chicken,炸雞香脆多汁,我食過翻尋味!不過今次我推介嘅主角唔係炸雞,而係究極邪惡的「特級芝士火鍋」。
 
特級芝士火鍋 $268
藍紋、金畢文、巴馬臣韓國水牛芝士混為一鍋,味道比一般只有一兩款芝士的芝士火鍋有層次感,鹹鹹哋加微微辛辣,芝士味極濃。將美國豬仔骨、炸薯條、腸仔、農夫包粒、車厘茄、流心芝士及紫薯年糕等配料,dip 芝士食,味道即時 level-up。份量足夠 3 至 4人食,可以同 frd 子開心 share。
 
 
其實每年踏入秋冬 Sodam 都會推出芝士火鍋,但呢款集藍紋、金畢文、巴馬臣及韓國水牛芝士 4 種芝士於一身的版本,就是最新出品。負責人林小姐話:「之前推出的芝士火鍋,最多只有兩款芝士,今次四合一,味道層次豐富好多。」齋食一口,既有藍紋的辛香,又有巴馬臣芝士的濃鹹;配上 美國豬仔骨、炸薯條、腸仔、農夫包粒、車厘茄、流心芝士紫薯年糕,dip 暖笠笠芝士吃,邪惡,但窩心,增磅都抵。
 
不能錯過的是即叫即炸 流心芝士,內藏水牛芝士,一咬芝士湧出來,極度邪惡。紫薯年糕,香甜煙韌,食唔停口。
 
經典芝士火鍋 $128
如果覺得「特級芝士火鍋」太heavy,食唔哂,可以試試經典芝士火鍋,只有農夫包粒及芝士鍋,包粒烤焗鬆脆,完全索哂芝士汁。
 
 
太陽芝士炸雞
想食炸雞又想有食芝士火鍋?可以試「太陽芝士炸雞」!將整個農夫麵包中間挖空,注入 Mozzarella 芝士、Cream cheese 及秘製芝士醬,將炸雞浸落芝士醬中,即有拉絲效果,食落外層芝味濃郁,然後是雞肉,外面脆內裏 juicy。
 
凡於星期一至五,中午十二點至下午五點期間,惠顧特級芝士火鍋,可獲贈 2 杯 $38 以下非酒精類飲品,推廣期至 12 月初。
 
Sodam Chicken
地址:銅鑼灣耀華街 3 號百樂中心 7 樓
電話:2728 0200
營業時間: 星期日至四 12nn-23:30pm,星期五及六 12nn-12mn
 
文:Theo 攝:Brian
 


歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more