全「丸」滿座!搞鬼美國一人鍋

發佈: 2016.12.01
文:

呢間火鍋店在美國洛杉磯起家,專做一人前小火鍋,在 Monterey Park 及 Rowland Height 2 店開業 2 年,均被美國權威食評網 Yelp 評為 4 星級食店。

全丸滿座鍋×番茄湯 $88
香港店限定,與大埔丸類名店振興合作推出,一鍋有 16 粒丸,包括黃金枝豆丸、魚蛋小籠包、泡菜魚丸、金瓜炸彈、黃金龍蝦丸及薑汁皮蛋貢丸等。配鮮番茄、洋葱西芹烹調的番茄湯。
「我哋嘅一人鍋賣點係以大眾化價錢歎到酒店級數食物,我哋會選用美國檢定的安格斯牛肉(Certified Angus Beef)Prime 級;100% 純種 Berkshire 豬的美國 Snake River Farms 極黑豚;另有新西蘭天然草飼羊、日本廣島蠔、美國帶子、越南虎蝦及新西蘭有機青口等。」創辦人賴明輝說。
星級精選鍋×南瓜湯 $98
初來幫襯必食,雙眼只看到牛三角肩肉,選靚料 USDA rime 級安格斯牛肉,輕輕灼湯吃,油花細緻,肉嫩味甜。不嗜牛的,可改選豬肩肉或羊肩肉。記者配了個南瓜湯底,混合日本及中國南瓜,取香、甜味,還有椰漿、洋葱等,上枱前更會撒點鹹蛋黃碎提味。
煮道環球海鮮鍋×沙嗲湯 $118 小、$168 大
海鮮款式多, 虎蝦、帶子、青口及蠔,揀濃稠沙爹湯,內裏混合麻辣醬,惹味又刺激。
全日供應的餐牌約有 7 成跟美國店相同,一人前小火鍋有 6 款,每鍋會配白飯或紅薯粉,價錢 $78 起,食到飽飽都唔肉赤。同港式一人鍋不同,鍋鍋大大份,配料滿滿。記者首推配安格斯牛肉的星級精選鍋,牛肉足足有 110g,同全港一人鍋相比,此牛一定更靚。最過癮係全丸滿座,名字得意又大堆頭,原來它是跟大埔名牌振興肉丸合作推出的,香港獨家,鍋裏的芥末魚丸、魚蛋小籠包、薑汁皮蛋貢丸及海膽丸等 10 多種丸都是振興出品,出名鍾意食丸嘅港人實 like。
(左)越南生猛大虎蝦 $78 份
Size 大,肉質爽彈,帶鮮味。
(右)美國圓潤肉厚帶子 $78 份
帶子夠大粒、厚肉,近乎頂級質素。
火鍋湯底自家熬製,共有 11 款,最受歡迎有麻辣湯、番茄湯及南瓜湯。唔夠喉可以再加錢再柯打肉類、海鮮及丸類等,也有牛肋鍋、麻辣雞煲及香港店才有的飯餐及特調飲品,加埋新潮裝修,呢股美國勢力好值得注意。
(左)青檸梳打 $22
酸度勁,邊吃火鍋邊飲,有助清清味蕾。
(右)煮道洛神花茶 $22
用洛神花沖泡,酸酸甜甜,可解膩。
紅磚牆、鎢絲燈加霓虹招牌,一室工業風,除一般餐桌,亦有 common table,一個人開餐也自在。
Uniboil 煮道
地址:上環皇后大道西 2-12 號百匯電腦城 1 樓 A 區
電話:2628 3552
營業時間:11am - 10pm
文:PAM 攝:Jay
(原文摘自 U Magazine ISSUE 575)
【紫薯狂熱】 100% Match!紫薯糊 x 豆花

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more