So sweet!小確幸情侶鴛鴦

發佈: 2016.12.05
文:

先入為主,這間 cafe 的裝潢已很討好 girlish 系女生。店主仲好有心,自創飲品,配搭賣相創新,不交行貨,食物亦有酒店級數,既啱去 hea,又可以去開餐。

牆上掛上巴西畫家的花主題作品。
不少情侶漫坐談心。
店中最大亮點一定係店主專為情侶而設的「鴛鴦」,真係飲得落肚㗎!兩杯「鴛鴦」面層各灑上朱古力粉做的男、女生微笑樣,細看還有小梨渦,勁 cute!情侶們拿着拍照放 ig ,甜蜜溫馨指數爆燈!「鴛鴦」做法蠻講究,絲襪奶茶混合 3 種紅茶葉,包括 Lipton 黃罐車仔紅茶,還要反覆來回撞茶 5 次,又要「座茶」20 分鐘,出盡茶味,同老牌茶餐廳一樣咁講究!
鴛鴦$58/ 杯,攜眷第 2 杯半價
奶茶即撞,咖啡即磨,大家大約等 20 分鐘吧。奶茶與咖啡的比例為 6:4,入口滑溜,先嚐到奶茶味,繼而咖啡味,溫和易入口。
連檸檬茶也特別茶味濃,紅茶加上英式 breakfast tea 及鮮檸檬汁,杯內放了3 個檸茶做的冰球,即使跟另一半漫談,喝到最後檸茶味道依然沒有稀釋。
波波檸檬茶 $46
檸檬味和紅茶味均突出,果香天然清新,超好喝!檸茶冰球要額外花功夫製成,平日晚餐只不過另加 $8,真的良心價!
其他飲品好似玫瑰朱古力 creme brulee、好立克 cappuccino、凍青瓜泡沬espresso,都好有新意!
Creme brulee chocolate $58
朱古力奶幾香滑,面頭加上火炙過的焦糖,灑上沖茶用的乾玫瑰花瓣,味道更甜蜜,花香天然柔和,嗅起已有解鬱效果。
飲品好,食物也絕不馬虎。店主Kelvin正職是會計師,喜愛喝咖啡,6 年前工餘走去進修咖啡師課程,每星期花一天在某連鎖咖啡店兼職咖啡師。到現在夢想成真開了 cafe,他希望客人喝得好,也要吃得好。於是找來曾在洲際酒店當廚師的拍擋,主打海鮮和 pasta,如波士頓龍蝦忌廉芝士汁天使麵、蟹肉意大利松露忌廉汁長通粉、大蝦番茄汁意粉、軟殼蟹蒜香意粉等;同時供應 pizza、素食、炸芝士等意式小食,質素有酒店級數,男生帶女神來開餐絕不失禮!
龍蝦天使麵配忌廉芝士汁晚餐 平日 $128,星期六及日 $138
波士頓龍蝦鮮甜彈牙,車打芝士混合黃、白色兩種,芝味甘香。
五式芝士 pizza $138
有車打、金文拔、brie、巴馬臣及藍芝士,芝味勁香勁濃,餅底薄脆。
原條鰻魚漢堡包 $98(平日午餐及周末下午茶供應)
10 吋長大條鰻魚頗厚肉,塗上照燒醬,配美國番茄、青瓜、洋葱,組合甜甜的,包身鬆軟,飽肚滿足。
Tic Tac Toe
地址:灣仔大王東街 7-11 號銳興樓地下 A 舖
電話:5381 3817
營業時間:7am-10pm
文:Vera 攝:Jay、Lok、Ki

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more