街坊價抵食丼飯

發佈: 2016.12.13
文:


原祖燒牛肉飯 $45
用上自家調的燒汁,加了水果提鮮,甜中提香;肥牛燒過後香口肥美,油香滿嘴,還附上蛋絲和菜,甚豐富。

主打的丼飯包括 3 款牛肉飯,分別用上美國或澳洲肥牛,以豉油和水果等作調味,再於落單後即叫即燒。小店的其中一個合伙人為日本人,主力做燒烤菜式,也因利乘便,引入日本燒烤爐;烤爐可高速提溫至 350 度,快速令牛肉燒熟且鎖緊肉汁。牛肉丼分原味、芝士或蒜蓉辣椒味,其中芝士味加上 mozzarella 和車打芝士鋪在牛肉面燒,再加上芝士粉,香口惹味。

海鮮丼推介鰻魚飯,大條肉厚,全是自家以炭燒汁醃再燒。日式咖喱飯也做得香惹,以大小茴香、八角等超過 20 種香料煮成濃郁有辛香的黑咖喱,還特意把甘筍和薯仔炸過,不會煮到爛蓉蓉,配漢堡扒或吉列豬扒份外滿足。店內也有不少日式小吃可追加,價錢 $8 起,經濟實惠。


蒲燒鰻魚飯 $78
自家調味醃的鰻魚不會如超市貨死鹹,每片都夠厚身,咬下帶煙韌而不會太軟爛。


番茄海鮮芝士泡飯 $58
湯底根本是精華所在,有蝦、蜆肉、三文魚、豬骨和番茄同煲,茄香和海鮮味甜,面頭加另加海鮮。


大丼家燒烤牛丼專門店
地址︰荃灣眾安街 68 號荃灣千色匯 II 期地下 G1-2 號舖
電話︰2616 9611
營業時間︰11am-10pm

(原文摘自 U Magazine ISSUE 576)

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more