女生必歎!夢幻屋仔下午茶@Espuma

發佈: 2016.12.15
文:


最近就有個靚爆兼超抵嘅下午茶推介,就係喺中環、灣仔同尖沙咀都有分店嘅Espuma,最新推出聖誕節限定下午茶,特別之處在於食物以特製三層透明屋仔盛載,大廚仲諗到用乾冰做出煙霧效果,夠晒夢幻又浪漫,完全明白大家相機先食嘅需要。

必飲 Novell 咖啡
而呢個只需$228、供兩位用嘅超值下午茶,不但有外表,亦有內涵。透明屋仔每層都放滿美點,其中鹹食有自家製綠茶牛肉漢堡、自家製紅菜頭牛肉漢堡、番茄濃湯配脆煙肉、雜菌彩椒牛油撻等;甜點就有南瓜芝士餅、焦糖布丁撻、伯爵茶奶凍,同埋分別以聖誕老人帽子及聖誕樹造型登場的草莓朱古力蛋糕及綠茶慕斯奧利奧餅,賣相充滿節目氣氛,唔影番幾張靚相真係嘥晒。而除咗豐富美點,下午茶還包兩杯咖啡或茶,不過識飲一定飲咖啡,因為係用擁有60年歷史嘅西班牙品牌Cafés Novell優質咖啡豆沖調,味道特別香濃。


除咗配鮮忌廉及果醬的紅莓鬆餅外,仲有又紅又綠的草莓朱古力蛋糕和綠茶慕斯奧利奧餅,特別為聖誕主題而設,充滿聖誕氣氛,賣相Cute到令人唔捨得食呀!


靈感同樣來自聖誕自家製綠茶牛肉漢堡和自家製紅菜頭牛肉漢堡,Mozzarella芝士融化在熱辣辣嘅牛肉上面,加埋啲洋葱,超好味又飽肚;以大量番茄熬製的番茄濃湯配脆煙肉,就勝在酸甜開胃,Yummy!


Espuma係一間以西班牙咖啡為賣點嘅cafe,識飲一定飲以品牌咖啡豆沖調嘅香濃咖啡,加上調配師精心製作嘅靚爆拉花,Kawaii呢!


最怕逼逼狹狹嘅餐廳,Espuma地方唔算好大,但勝在空間感十足,一列落地玻璃窗,令環境更見開揚,坐得好舒服。

聖誕限定下午茶
供應日期:2pm-5:30pm
價錢:$228/2位(另加一服務費)
*每位另加$15可升級特飲或以半價品嚐杯裝House Wine

Espuma(中環)
地址:中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 17樓
電話:2973 6088
時間:11:30am-11pm

Espuma(灣仔)
地址:香港灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 25樓
電話:2151 9126
時間:11:30am-11pm

Espuma(尖沙咀)
地址:尖沙咀厚福街H8 2/F
電話:2739 2080
時間:12pm-11:30pm

Source: Espuma

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more