勁得意!吉百利雪人雪球賀聖誕

發佈: 2016.12.19
文:


呢兩款吉百利聖誕朱古力,分別有雪人同雪球造形。先講雪人,戴住聖誕老人帽再加多條頸巾,賣相好 cute ,而雪球則好有心思咁在球形的朱古力上印上不同大小雪花圖案,帶點浪漫感覺。


吉百利聖誕節慕絲雪人 $8.9

雪人朱古力包着朱古力 mousse,不過食起來卻較硬,味道較甜。



吉百利聖誕雪球朱古力 $29.9
一盒 4 個,將雪球切開,原來中間是軟滑的白朱古力 mousse ,而包裝亦有附上匙羹仔畀你𢳂嚟食,過癮! 味道沒有想像中甜,但唔想甜到膩,都要就住食呀!

售賣點:百佳超級市場
電話:2332 1048

【聖誕去邊】任食糖果屋!現身赤柱聖誕市集 
【零食放送】有大有細!聖誕麥提鹿新加 mini 成員

文:Froggie、攝:May

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more