初戀之玫瑰!情人節自製士多啤梨玫瑰花

發佈: 2017.02.10
文:

初戀那些年零用錢不多,整/收得最多的,都是要花心機製作的小禮物,有收過玻璃樽心心和星星嗎?相比起大大紮鮮花、朱古力、T字頭首飾,這些小禮物當然不夠矜貴,但另一半捱更抵夜通宵製作,收到的話心一定更甜。

初戀之玫瑰!情人節自製士多啤梨玫瑰花

今個情人節,小編不打算介紹那裡的玫瑰最靚最抵;反而想教大家為情人動動手,親手製作一支支睇得又食得的士多啤梨玫瑰花,就稱它為「初戀之玫瑰」吧!

初戀之玫瑰!情人節自製士多啤梨玫瑰花

跟着以下步驟,15分鐘學識:

1. 賣相最重要,士多啤梨大大粒、圓潤、紅噹噹的就最好(你HONEY望見心都甜,酸甜無分別)

2. 洗乾淨對手和士多啤梨後,選定一把手感好的小刀,然後深呼吸十下冷靜(無呃你,需要冷靜先切得靚)

3. 幻想士多啤梨垂直分為3份,由最底的部分開始,用刀由上至下切出第一塊薄薄的「花瓣」,記得不要切到底

4. 圍着士多啤梨的切一圈,「花瓣」與「花瓣」之間愈貼緊愈靚

6. 底層做好之後,就將以上步驟重複做中間的一層,今次要在底層的兩塊之間落刀,否則花不似花

7. 重複以上步驟至第3層完成

8. 切好3層後,用刀尖慢慢將「花瓣」掰開

9. 最後在士多啤梨的頂尖部分,用刀尖轉個小圈切走果肉即可

10. 第一粒通常未必成功,一盒士多啤梨有十幾粒,至少有一粒會成功。無論靚抑或醜,都要請(迫)情人一起統統吃掉,不要浪漫食物啊~ (蘸朱古力醬味道更佳)

初戀之玫瑰!情人節自製士多啤梨玫瑰花

溫馨提示,用刀時要小心~

祝各位讀者情人節快樂!

 

文:HK港生活

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more