春日限定!韓國夢幻花系果汁

發佈: 2017.04.17
文:

主打韓國菜的Kim s Spoon,最近新推出一系列三款口味的花 . 時間果汁,分別代表不同的花,粉色造型貼合少女。食客可於Kim s Spoon用餐,以$15換購果汁,或以$50購買兩枝。

果汁上的花吊牌背面可以寫字,至啱寫字句留言送朋友,飲完洗乾淨亦可作水樽用。

春日限定!韓國夢幻花系果汁

PINK 벚꽃代表櫻花,以白桃、西柚及蘋果製成果汁,打開已聞到很香的桃味,味道偏甜。

春日限定!韓國夢幻花系果汁

YELLOW 괭이밥代表酢漿草, 味道是青瓜、芒果及檸檬汁,飲落青瓜味道突出,味道。

 

Blue 수국代表繡球花,為荔枝、藍橙配檸檬汁,荔枝味道濃郁。

春日限定!韓國夢幻花系果汁

春日限定!韓國夢幻花系果汁

三款果汁的推出日期象徵了韓國的花期,故此有所不同。粉紅色果汁於4月14日起推出,黃色果汁於6月1日起推出,藍色果汁於7月16日起推出。有興趣的話,下次不妨一試!

地點:

北角:健威坊LG樓層L9B-D號舖

荃灣:南豐中心2樓32C號舖

九龍灣:淘大商場三期2樓S172-173號舖

九龍灣:Megabox 6樓3號舖

 

 

文:HK港生活

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more