實試 5 大珍珠奶茶大比拼

發佈: 2016.05.27
文:

今次於 5 間係香港至hit嘅台式飲品店,用佢哋嘅珍珠奶茶做個大比拼,試吓邊間珍珠最煙韌、邊間奶茶最好飲!

茶湯會 茶味香濃
來自台中的茶湯會,於台灣有超過250間分店。今年3月登錄香港設首間海外分店,標榜用料天然、珍珠以木薯粉製成、飲品以蔗糖調味。

奶茶:淨奶茶的容量大概有340毫升,奶茶用咗鮮奶沖調,不是用奶精或奶粉,不會有奶粉味,茶味香濃唔澀。

珍珠:珍珠約有100毫升,有淡淡的黑糖香味,但珍珠比較腍,唔夠煙韌、無乜咬口,唯一可取之處是珍珠口感好滑,唔鍾意咬嘢的朋友可能會鍾意。

[info]
茶湯會
地址:旺角登打士街43D達利商業大廈地下7號舖
電話:2576 6671
售價:珍珠奶茶 $18

天仁喫茶趣 奶茶幼滑
2012年隨誠品書店登陸香港,時至今日一直都是人氣的長龍店,香港分店已遍佈旺角、元朗、屯門、馬鞍山、將軍澳、荃灣、上環等。除咗台式飲品之外,更有軟雪糕、茶葉、茶具等。

奶茶:奶茶的容量大概有350毫升, 茶味是5杯之中最香,用上鮮奶沖調的奶茶,奶及茶兩種味道好balance,而且質感好幼滑!

珍珠:珍珠約有75毫升,而size則是5杯之中最大粒,可惜煮得唔過芯、好硬,影響整杯珍珠奶茶的口感。

[info]
天仁喫茶趣
地址:旺角花園街18-24號地下4號鋪
電話:2602 6098
售價:珍珠奶茶 $19

KOI Thé 黃金珍珠
台灣 50 嵐的新line,喺日本、韓國、澳門等都有分店,上年底首次登陸香港。奶茶可選正常甜 100%、少糖 70%、半糖 50%、微糖 25%、無糖 0%,仲有特甜 120% 選擇!

奶茶:奶茶有大、中兩個size選擇,今次買咗大size,淨奶茶的容量大概有500毫升。奶茶的顏色明顯比較淺,茶味亦不太明顯,奶味相對突出,所以飲落會有啲飽滯的感覺。

珍珠:珍珠顏色呈金黃色,因為珍珠主要用木薯粉製成,沒有加焦糖,所以沒有黑糖味。珍珠甜度是5杯中最高,但口感是最煙韌,好有咬口。

[info]
KOI Thé
地址:旺角登打士街55號鴻達樓2號鋪
電話:23858518
售價:黃金珍奶 $29(大)

貢茶 大杯取勝
2006 年創立,店名有「古代由各地進貢給朝廷的好茶」的意思,品牌於2009年首次來港,除咗亞洲市場之外,更於加拿大、美國、紐西蘭等地設海外分店。

奶茶:奶茶的容量大概有500毫升, 茶味淡、奶味濃,可惜有一陣奶粉味,味道不太自然。

珍珠:約100毫升,珍珠屬於大size,顏色比較黑,但是黑糖或焦糖味都唔明顯,唯一可取是口感煙韌。

[info]
貢茶
地址:旺角登打士街43E舖
電話:6588 2787
售價:珍珠奶茶 $17

清玉 珍珠 Q 彈
上年 6 月登陸香港,來自台中的清玉曾是台中第二大的台式飲品店,所用的材料大部分來自台灣,而且用上自家品牌的茶葉及本地牛奶沖調奶茶。

奶茶:奶茶的容量大概有350毫升, 甜度較高而且,茶味不算濃,但入口尚算滑溜。

珍珠:珍珠約有120毫升,質感好QQ好彈牙,有淡淡的黑糖味。

[info]
清玉好茶
地址:旺角登打士街地鋪43C
電話:2352 2566
售價:珍珠奶茶 $20

歡迎你 like 我哋 U Food Facebook Page / U Food Instagram ,取得我哋更新更快嘅資訊!

more