地表最強 IG 洗版 COFFEE IN A CONE

發佈: 2017.01.09
文: Yo、sieg

呢杯嘢係本年度地表最強咖啡,連 CNN 都叫佢做 the world's most Instagrammed coffee,真係唔係我吹水,你自己谷歌「Coffee in a cone」就會搵到。以前要隔 ig 觀啡,但而家唔使「恨」了,因為踩上蘭桂坊就有得飲。

The Coffee Academics 的蘭桂坊新店,新推這款咖啡,個「來路」雪糕筒重金向供貨商拿了香港獨家販賣權。講返個筒先,由南非咖啡師 Dayne,睇落普通但其實好多仔細位,好似筒身實淨唔會好似威化筒咁,大力啲拎都碎,成杯咖啡倒進去都滴水不漏,舖頭咖啡師 Happy 試過用嚟裝咖啡裝足 1 晚,不漏一滴啡,堅硬過石堅㗎。裏面仲裹上多種朱古力,除了內壁,雪糕筒大約有 1/3 是朱古力,都幾墜手㗎。

咖啡用舖內皇牌咖啡 TCA blend 沖,帶 berries 酸香,配搭筒內帶果香的朱古力好合拍,沖成 Piccolo Latte 大小。呢杯咖啡只限蘭桂坊店供應,仲係限量㗎,歎啡可以呃 like,即刻 check in 先。

雪糕筒由南非咖啡師 Dayne Levinrad 發明,內壁裹上多層朱古力製成,雪糕筒也比一般的威化筒厚身,吃來口感像餅乾,實在又脆,倒入咖啡也不會浸腍浸爛。個個都是空運到港的。

地表最強 IG 洗版 COFFEE IN A CONE

將 1 shot 的咖啡倒進雪糕筒內。

地表最強 IG 洗版 COFFEE IN A CONE

將打好的奶泡倒入及拉花,就成了一杯在雪糕筒裏面的 Piccolo Latte。

The Coffee Academics
地址:中環蘭桂坊德己立街 24 號地下
電話:2110 1728
星期一至四 8am - 9pm,星期五 8am - 1am,星期六 11am - 1am,星期日 11am - 9pm

原文摘自 U Magazine

more