759阿信屋再推明治Meltykiss開心果味朱古力 香濃開心果味/口感軟滑!

發佈: 2024.03.22
文: 簡思倫

召喚開心果控!小編最近發現759阿信屋再度推出了明治Meltykiss開心果味朱古力,實試後覺得一入口開心果味幾香濃,但食耐少少就會覺得牛奶朱古力味更為突出,整體口感軟滑,開心果控值得一試呀!

同場加映:U Food【簡易廚房】最新影片!

明治Meltykiss開心果味朱古力 $38.8/2件

食落一入口開心果味幾香濃,但食耐少少就會覺得牛奶朱古力味更為突出,整體口感軟滑。每盒朱古力都是獨立包裝,而且小編還發現每盒都有幾粒的獨立包裝印上了神秘藍色心心圖案,但其實包裝內的朱古力都是沒有分別的。

(*小編於759阿信屋北角健威坊分店買到的,暫時還有大量貨源,大家想試的話就快點去掃貨啦~)

Meltykiss開心果朱古力

銷售點:各大759阿信屋

759阿信屋分店:https://www.759store.com/shop.php

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more