出街食飯埋單點講?切餅費英文係?西餐廳用膳實用英語懶人包

發佈: 2021.10.06
文: 李欣怡

到西餐廳吃飯,偶爾都會遇到外國人侍應生。面對只會說英文的服務員,應該要如何點菜、埋單?想問切餅費幾錢英文又要怎樣說?今次就帶大家餐廳點餐的實用英語,一齊睇睇由入座到埋單英文要點講啦!

同場加映:簡單4步賀年開心果糕食譜/煙韌Q軟!

 

訂位&入座

想確保有飯食當然要先訂位,如果沒有訂位亦可以向服務員詢問有沒有位置。不少人都會選擇到西餐廳吃生日飯,如果想帶外來蛋糕,又要如何問餐廳是否收取切餅費?

點餐&特別要求

點餐時不用一直手指指要this this this,其實在食物名前面加句就可以!用餐時當然會有需要侍應幫忙的時候,例如需要餐巾或者想要杯水可以用問句方式。

埋單

到大家成日問的問題,就是如何埋單?其實想埋單一點也不難,學識了下次唔洗再用手指圈檯埋單。

 

【埋單英文】出街食飯埋單點講?切餅費英文係?西餐廳用膳實用英語懶人包

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more