荔枝角大甲芋頭甜品店開箱 爆餡芋泥卷蛋/芋頭酥/芋圓/芋頭蛋糕

發佈: 2021.02.24
文: 黃詠恩

召集芋頭控!位於荔枝角的「大頭芋芋頭專賣店」主打芋頭甜品,標榜全用台灣大甲芋頭製成!小店甜品有爆漿芋泥卷蛋、芋頭酥、手作芋圓、芋頭鮮奶等,亦可訂製各款生日蛋糕,如芝士抹茶芋頭蛋糕,價錢相當實惠~

爆漿芋心蛋捲  ($90/原條)
蛋糕軟綿,每一口都食到澎湃綿密芋泥,內有大顆爽口的芋頭粒,未必適合喜歡粉糯芋頭的朋友。

芋頭酥 (原味/話梅味 $17/粒|麻糬/蛋黃餡 $20/粒)
外層酥脆,芋泥餡好足料,有陣陣芋香。不過小編個人認為偏酸的話梅粒跟芋泥餡不太搭。店舖建議先把芋頭酥放進焗爐以150°C 焗5分鐘,待稍涼後享用口感更鬆化。

手作芋圓+紫薯圓  ($55/250g)
芋圓口感軟腍,紫薯越咬味道越突出,至於芋圓的芋香味較淡。另外芋圓粒或許是手作關係,大小不一。

爆漿芝士抹茶芋頭生日蛋糕 (4吋 $228|6吋 $495)
蛋糕內有澎湃芋泥餡,不過芝士忌廉較為稀身,味道偏甜欠芝士香,抹茶蛋糕的茶香也不太突出。
* 蛋糕需提前一日預訂

芋頭鮮奶  ($30/支)
入口順滑略甜,可食到粒粒爽口芋頭。

大頭芋芋頭專賣店

IG:mr.taro_official
WhatsApp:5479 5191
大頭芋產品網上預訂:http://bit.ly/3kgEfeb
WhatsApp訂購散水餅芋頭酥/生日蛋糕:5398 6206
門市自取甜品:荔枝角永康街29號兆威大廈6樓12室
(Walk-in客人可先致電 5479 5191 查詢當日甜品存貨)

* 購買前請留意各網店或平台之條款及細則,並須自行承擔網購風險。

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more