唔駛再拍西瓜! 日本水果店老闆公開3大挑選西瓜秘訣

發佈: 2023.05.30
文: 陸嘉敏

夏日炎炎最適合吃西瓜,由細到大媽媽都教拍一拍西瓜,聽聲音分辨西瓜好與壞,不過其實有時聲音好相似,應該怎樣挑選呢?日本水果店老闆就教大家一些小技巧,就能輕鬆選出一個又甜又多汁的西瓜,一齊睇睇點揀啦!

同場加映:簡單3步免焗打卡甜品 珍珠奶茶Tiramisu食譜

日本的水果產量豐盛,不同季節都能出產又大又甜的當造水果,當地一間百年水果店的老闆,在綜藝節目中公開挑選西瓜的3大秘訣,老闆指出揀西瓜時主要睇西瓜的紋理即可分辨西瓜的甜度,大家下次買西瓜時就可以更識揀啦!

揀西瓜秘訣1:西瓜紋理顏色深且粗

紋理較粗,黑色部分特別分明較佳。紋理越深,表示西瓜因光合作用吸收的葉綠素越多,因此甜度則越高。

揀西瓜秘訣2:西瓜紋理橫向延伸

西瓜紋理橫向擴展,像閃電一樣,這表示西瓜的甜度較高。

揀西瓜秘訣3:西瓜紋理表面凹凸不平

由於西瓜紋理下方是負責傳送水分和養分的組織,若養分充足的話,西瓜就會呈凹凸不平。

 

資料來源:相葉マナブ

【揀西瓜】唔駛再拍西瓜!  日本水果店老闆公開3大挑選西瓜秘訣

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more