啖啖蟹膏蟹肉!簡單七個步驟教你拆開大閘蟹

發佈: 2019.10.18
文: 談允希

每年9月至12月都是大閘蟹當造的季節,其金黃色的蟹膏、嫩滑的蟹肉,都必定使人垂涎三尺!不過,每次拆開大閘蟹的時候,總是弄得手忙腳亂。假如你也身同感受的話,這次有好消息了!原來只要跟隨簡單7個步驟,就能輕易拆開大閘蟹。一齊睇睇有咩秘訣!

第一步:拆除蟹螯:以剪刀剪開蟹螯的底部,亦即前方的鉗子,方便自己進食。

第二步:拆開蟹奄:反轉大閘蟹,拆開下方的奄部,並扔掉。

 

第三步:打開蟹蓋:一隻手拿著蟹腳,另一隻手微微向斜方揭開蟹蓋。

第四步:拆去肺部:揭開蟹蓋後,中間的肺部要拆除,不能食用。

第五步:剪走嘴部:捉緊蟹腳,以剪刀將嘴部除去。

第六步:將大閘蟹一開二:輕輕剪開蟹的末端,雙手捉住蟹腳向下壓,將大閘蟹一分為二。

第七步:去除蟹心:將中間位置白色的蟹心去除,避免進食後過於寒涼。這樣就大功告成,可以開始品嚐大閘蟹啦!

來源:YouTube@東海飲食集團

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more