朱古力放題!5款簡易朱古力食譜 電飯煲Brownie/麻糬波波/慕斯蛋糕/生朱古力/千層蛋糕

發佈: 2019.02.28
文: JAN

相信不少人都喜歡吃甜品,甚至會動手自己整,說到整甜品,巧克力可算是最基本和穩陣的材料,以下幾款朱古力甜品食譜,製作十分簡單,非常適合甜品初哥新手,不但可以當情人節禮物送給伴侶一個驚喜,也可以作生日禮物送給朋友,絕對是零失敗食譜之選呀!

 

1. 電飯煲朱古力Brownie

Brownie可說是甜品中最基本和簡單的食譜,今次還用上電飯煲製作,十分方便快捷呢!

>>>>>【朱古力Brownie】完整食譜<<<<<

 

2. 朱古力麻糬波波

麻糬煙煙韌韌,非常有口感,這個爆漿朱古力版本,完成後更會有點髒髒包的感覺,新手自己動手整完成不是問題!

>>>>>【朱古力麻糬波波】完整食譜<<<<<

 

3. 三重朱古力慕斯蛋糕

想自己整蛋糕的話,則可以先試試幕斯蛋糕,免焗之餘而且製造過程一點都不複習,新手入廚的你值得一試!

>>>>>【三重朱古力慕絲蛋糕】完整食譜<<<<<

 

4. Baileys生朱古力

生朱古力口感獨特,味道比普通朱古力更Creamy,再加上Baileys甜酒,令生朱古力更加香濃呢!

>>>>>【Baileys生朱古力】完整食譜<<<<<

 

5. 朱古力忌廉千層蛋糕

千層蛋糕不一定要到甜品店才吃到,所需要的材料十分簡單,只要花一點心機,自己都可以動手整到!

>>>>>【朱古力忌廉千層蛋糕】完整食譜<<<<<

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more