聖誕派對食譜一覽!5款簡易芝士小食輕鬆整 芝士牛油果/熔岩脆薯批/麻糬波波/芝士無骨雞翼

發佈: 2019.12.13

聖誕節就快到,相當大家都會參加不同的聖誕派對,吃美味的聖誕大餐,若還未想到整甚麼聖誕小食參加Christmas Party?不如參考一下以下4款零失敗的芝士食譜,相信大人或小朋友都會喜愛吃呢!

 

1. 牛油果芝士焗蛋

牛油果芝士焗蛋不但簡單又易整,而且亦十分健康,相信在派對中會有不少捧場客呢!

2. 芝士熔岩脆薯批

芝士熔岩脆薯批加入了酸忌廉和水牛芝士,再配上薯角,美味之餘亦非常惹味呢!

3. 軟心芝士麻糬波波

煙煙韌韌的麻糬波波,芝士味道相當濃郁,各位芝士迷真的要試試呀!

【芝士食譜】聖誕派對食譜一覽!5款簡易芝士小食輕鬆整  芝士牛油果/熔岩脆薯批/麻糬波波/芝士無骨雞翼

4. 流心芝士蛋餃

簡易版的芝士蛋餃食譜,新手製作都完全沒有問題,而且亦可按個人喜好改變所選的材料。

5. 芝士無骨雞翼

雞翼可說是每個派對必備的美食,將雞翼先去骨吃時便更方便,再加入芝士一定很受歡迎呀!

【芝士食譜】聖誕派對食譜一覽!5款簡易芝士小食輕鬆整  芝士牛油果/熔岩脆薯批/麻糬波波/芝士無骨雞翼

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more