超簡單零失敗!2步整出韓國大熱懶人食譜 士多啤梨煉奶凍

發佈: 2020.03.05

韓國最近流行製作一個士多啤梨的新食法,只要加入一樣材料,就能輕輕鬆鬆整出「士多啤梨煉奶凍」,製作過程十分簡單,絕對適合各位新手入廚的朋友,今次就跟大家整下看看味道是否有驚喜啦!

  • 準備時間
    15分鐘內
  • 份量
    1-2人
  • 士多啤梨: 10粒
  • 煉奶: 約60克

這個「士多啤梨煉奶凍」最近在韓國不少社交網絡都相當流行,不少網民均表示食譜不單簡單易整,而且味道亦十分不錯,今次就為大家實測一下究竟是怎樣啦!

【懶人食譜】超簡單零失敗!2步整出韓國大熱懶人食譜  士多啤梨煉奶凍

步驟:

1. 將士多啤梨去蒂,再用刀或匙羹去除中間的果肉,然後放於冰格中固定

2. 士多啤梨加入煉奶,然後放入冰箱冷藏大約2小時至凝固

(建議煉奶可注入滿一點,因為冷藏時煉奶有機會被士多啤梨吸收)

完成啦!果然非常容易就整到!「士多啤梨煉奶凍」中間的煉奶變成沙冰,再配上士多啤梨一起吃,味道有點似草莓沙冰一樣,味道十分驚喜,有興趣的朋友一定要試試這個士多啤梨新吃法啦!

【懶人食譜】超簡單零失敗!2步整出韓國大熱懶人食譜  士多啤梨煉奶凍

授權轉載:IG@sally_ah32、IG@_sua_emo_、IG@jamong.gemma、IG@bang__mia、IG@r_im__ssi、IG@meini_foodnote、IG@cho_cho_h

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more