三餸一湯系列!新手零失敗小菜食譜 電飯煲沙薑雞/蒜蓉牛油煮大蝦/芝士韓式炸雞翼/合掌瓜栗子湯

發佈: 2020.04.14

最新因為新冠肺炎的關係,大家都經常留在家中用膳,而對於各位新手入廚的朋友,如果已吃厭了番茄炒蛋的話,以下幾款簡易的三餸一湯菜式就可以幫到你,不但簡單易整,而且新手製作都沒有難度呢!

 

1. 電飯煲沙薑雞

電飯煲製作沙薑雞飯,製作簡單之餘,更可以整餸同時煮飯,是不錯的懶人食譜,大家下次不妨試試啦!

2. 蒜蓉牛油煮大蝦

這道零失敗的蒜蓉牛油煮大蝦小菜,不但製作十分簡單,而且材料亦很容易準備,喜歡吃海鮮的朋友絕對值得一試!

3. 芝士韓式炸雞翼

簡單的韓國料理「芝士韓式炸雞翼」,夠香口之餘,而且亦是免油炸版本,利用薯片都可以整出脆卜卜的芝士炸雞,十分吸引呢!

4. 合掌瓜栗子湯

最後合掌瓜栗子湯,不但可以止咳、舒緩轉季喉痛不適,再配合栗子有助益氣補腸胃,湯水味道清甜,因此一家大小都適合飲用。

【三餸一湯食譜】三餸一湯系列!新手零失敗小菜食譜  電飯煲沙薑雞/蒜蓉牛油煮大蝦/芝士韓式炸雞翼/合掌瓜栗子湯

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more