唔再鼻塞流鼻水!4款舒緩鼻敏感症狀湯水 蟲草花栗子湯/茯苓瘦肉湯/辛夷花雞湯/北芪黨參湯

發佈: 2020.04.20

最近轉季最容易出現各種敏感症狀,特別是香港人普遍出現的鼻敏感,因而導致鼻塞、流鼻水、打噴嚏等症狀,以下幾款湯水有助舒緩鼻敏感不適,大家就可以按照個人體質選擇合適湯水啦!

 

1. 蟲草花栗子海底椰湯

蟲草花栗子海底椰湯不但有助對付鼻敏感、氣管不適外,蟲草花更有助增強抵抗力,大家不妨試下煲啦!

2. 黨參茯苓瘦肉湯

中醫師推介的「黨參茯苓瘦肉湯」,有助健脾化濕,減少鼻水鼻涕等不適,另外加入黃芪與黨參更能補肺氣,在新冠肺炎的疫情下就可以試試煲啦!

3. 辛夷花雞湯

中醫師推介以辛夷花入饌,主功效是發散風寒、疏通鼻竅,常用來治療鼻塞、鼻水、頭痛等症狀,有鼻敏感問題的朋友必試!

【鼻敏感湯水】唔再鼻塞流鼻水!4款舒緩鼻敏感症狀湯水  蟲草花栗子湯/茯苓瘦肉湯/辛夷花雞湯/北芪黨參湯

4. 北芪黨參瘦肉湯

用藥材調理好身體從而強化體質,長遠而言就能減低鼻敏感發作的機會!以下就為大家介紹一款易煲又能益氣健脾兼潤肺的湯水!

【鼻敏感湯水】唔再鼻塞流鼻水!4款舒緩鼻敏感症狀湯水  蟲草花栗子湯/茯苓瘦肉湯/辛夷花雞湯/北芪黨參湯

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more