電飯煲就整到!自製豆腐花食譜 3步輕鬆完成懶人中式甜品

發佈: 2020.06.17

有沒有想過在家都可以自製豆腐花呢?原來只需要豆漿、石膏粉及生粉,用電飯煲就做到,不過不少人都不知道熟石膏粉邊度買到,其實熟石膏粉是一種中藥藥材,因此有些藥材舖也可以買到,不過最保險的方法當然是去烘焙店啦,大約$10內就會有一大包,可以製作很多次豆腐花!

  • 準備時間
    30分鐘內
  • 份量
    1-2人
  • 無糖豆漿: 500ml
  • 熟石膏粉: 1茶匙
  • 生粉: 1茶匙

步驟:

1. 將豆漿加熱,直至煲至開始起泡即可關火

2. 用大約1茶匙的豆漿,混合石膏粉和生粉

3. 撞入豆漿,千萬不要攪動,平穩地放入保溫模式的電飯煲中,靜耐大約20分鐘,蓋上蓋子前可放一張紙巾在表面,以防止倒汗水流到豆腐花上

(*若不想使用電飯煲,建議可用較厚的陶瓷或瓦碗盛載,以保持豆腐花一定溫度方便凝固)

簡單完成!豆腐花口感好滑,味道比起外面食的大同小異,而且還可以因應個人口味,加入黃糖或糖水,下次大家就可以試下自製這個懶人豆腐花啦!

【豆腐花食譜】電飯煲就整到!自製豆腐花食譜 3步輕鬆完成懶人中式甜品

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more