5款懷舊糕點甜品食譜推介 古法砵仔糕/紅豆西米糕/蕃薯餅/大菜糕

發佈: 2020.06.26
文: 陸嘉敏

近年雖然掀起懷舊風,但懷舊小食卻買少見少,想重溫一下舊日的味道,不如試下自己親手整啦,以下為大家介紹5款經典糕點甜品的食譜,如香甜砵仔糕、煙韌西米糕、爽滑蛋花大菜糕等,做法簡單,大家趁假期可以在家中試做!

 

1.砵仔糕

砵仔糕是傳統的廣東糕點,香港的地道懷舊小食。口感Q彈,加上綿密軟腍的紅豆,陣陣香甜,大人細路都喜歡食!

 

2.紅豆西米糕

西米糕煙煙韌韌,亦不會過甜膩,當中的紅豆蓉可因個人口味換成紫薯餡、芋頭蓉等,而且製作步驟並不繁複,大家可試試這款傳統中式糕點!

【甜品食譜】5款懷舊糕點甜品食譜推介 古法砵仔糕/紅豆西米糕/蕃薯餅/大菜糕

 

3.香煎蕃薯餅

綿密蕃薯加入糯米粉做成的蕃薯餅,口感軟糯而且香甜,當作小食一流!

【甜品食譜】5款懷舊糕點甜品食譜推介 古法砵仔糕/紅豆西米糕/蕃薯餅/大菜糕

 

4.蛋花大菜糕

大菜糕是經典的甜品糕點,入口爽脆,散發著濃濃的蛋香味,放入冰箱冷藏口感更冰涼爽滑。只需3種材料就簡單整到~

 

5.糖不甩

煙韌的丸子配上香口的花生碎、芝麻和椰絲,令人忍不住食完一粒又一粒。材料、做法都和湯圓大同小異,也是非常簡單。

 

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more