5款簡單零失敗曲奇食譜推介 煙韌麻糬曲奇/朱古力曲奇/幸運曲奇/Brownie曲奇

發佈: 2020.09.07
文: 陸嘉敏

對於烘焙新手來說,免焗甜品可算是較易上手和方便製作,其實除了免焗蛋糕外,曲奇也是一個做法較簡單,失敗率低的甜品選擇,以下就為大家介紹5款容易上手,外脆內軟的曲奇食譜,同時亦有一款是採用無牛油無麵粉的配方,適合喜歡甜點但怕肥的朋友。大家不妨試試做啦!

 

1.朱古力麻糬曲奇

韓國人氣熱賣的零食朱古力年糕曲奇,香濃朱古力曲奇包住煙韌麻糬內餡,令人食上癮。要自家製這個煙韌麻糬曲奇也不算太難,鐘意食的朋友可跟以下食譜試整,外型和味道都神還原!

 

2.布朗尼曲奇

新手入門的蛋糕食譜,一定非布朗尼 (Brownie) 莫屬,不過想搞搞新意思的話,可以試試這個特別版本「布朗尼曲奇」,材料差不多,而且同樣簡單易整,一粒粒方便食用,亦十分適合帶去野餐!

【曲奇食譜】5款簡單零失敗曲奇食譜推介 煙韌麻糬曲奇/朱古力曲奇/幸運曲奇/Brownie曲奇

 

3.幸運曲奇

平時常見的曲奇都是方形或圓形,這款曲奇不但造型特別,亦相當有意思。大家可在曲奇內放入不同的祝賀話語,傳遞祝福,當新年、生日賀禮也相當合適!而且做法不難,大家可以試試!

【曲奇食譜】5款簡單零失敗曲奇食譜推介 煙韌麻糬曲奇/朱古力曲奇/幸運曲奇/Brownie曲奇

 

4.無牛油麵粉版朱古力曲奇

平時食開的曲奇,因加入了麵粉和牛油,都是比較鬆化的。這個朱古力曲奇則是無牛油和無麵粉的版本,熱量減少,感覺沒有那麼邪惡;而且口感外脆內軟,煙煙韌韌,有點像美式軟曲奇,喜歡食甜點但又想keep fit的朋友不妨試一試啦!

【曲奇食譜】5款簡單零失敗曲奇食譜推介 煙韌麻糬曲奇/朱古力曲奇/幸運曲奇/Brownie曲奇

 

5.朱古力曲奇

最受歡迎的曲奇口味相信非朱古力莫屬,這個朱古力曲奇外脆內軟,帶點煙韌,入口就咬到香濃朱古力粒,而且做法超簡單,新手都零失敗!

 

若大家想整造型曲奇,不妨試試以下這個懶人烘焙包,套裝有齊材料食譜,還有卡通造型的模具,例如小丸子、角落生物、龍貓等,非常得意!而且網購更直送上門,很方便呢~

懶人DIY烘焙套裝

價錢:$138-$188

購買網址:<按此>

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more