新手零失敗!Gordon Ramsay教煮足料正宗粟米湯 超Creamy/原來要落呢樣嘢!

發佈: 2020.09.10

「地獄廚神」Gordon Ramsay經常在節目《Master Chef》擔任評判和導師,而且亦會不時在網上拍片教大家煮餸。今次「地獄廚神」就教大家整正宗粟米湯,加入了煙肉和薯仔,口感超Creamy又足料,而且製作簡單新手都整到,大家下次不用只吃罐頭粟米湯,不妨試試這個洋蔥粟米湯食譜啦!

【粟米湯 食譜】新手零失敗!Gordon Ramsay教煮足料正宗粟米湯  超Creamy/原來要落呢樣嘢!

步驟:

1. 先將洋蔥、煙肉切粒,落鑊炒香備用

2. 薯仔切粒,連同月桂葉一同落鑊炒香

3. 將大蔥切成4份,切碎放入鍋中

*由於大蔥根部藏有泥土,因此記得要清洗乾淨

4. 加入鹽調味,但留意煙肉已帶點咸味,因此落鹽的份量要小心

5. 加入忌廉粟米和甜粟米

忌廉粟米做法:可用由冰鮮或罐頭粟米,加入洋蔥、牛油和忌廉烹煮

6. 倒入高湯和牛奶,以慢火煮約12-15分鐘

完成啦!粟米湯相當足料,而且口感亦很Creamy。

【粟米湯 食譜】新手零失敗!Gordon Ramsay教煮足料正宗粟米湯  超Creamy/原來要落呢樣嘢!

吃剩的粟米湯更可放入雪櫃保持一星期,大家都試試整啦!

影片來源:Gordon Ramsay

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 清爽蘋果味、濃厚白桃味 / 有助維持腸道及皮膚健康!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more