五星酒店大廚大閘蟹2021懶人包 大閘蟹公乸分別/完整拆蟹方法/煮法/不能食用部位

發佈: 2021.10.05
文: 陳菱櫻

【大閘蟹2021】秋天到,秋冬皆是吃大閘蟹的季節,不管是江蘇或日本的大閘蟹,蟹膏、蟹黃都特別多,蟹肉十分鮮甜。最近不少酒店和餐廳推出大閘蟹放題、蟹宴和套餐,想吃大閘蟹的不容錯過!但也有不少人會從大閘蟹專門店訂購,在家中享用。今次UFood小編訪問了九龍海逸君綽酒店海雲天大廚曾盛宏師傅,教大家分清大閘蟹公乸、煮法、完整拆蟹方法。

 

大閘蟹季節

大閘蟹的旺季於重陽後至冬至前,即10月中至12月的時間,蟹源多數是日本和江蘇蟹。若產量多,大閘蟹的價錢會稍為便宜一點。

 

大閘蟹公乸分別

很多人都不懂得分辨大閘蟹公乸,其實公和乸的蟹奄、蟹膏蟹黃顏色、蟹肉量都不同,公乸邊隻好食啲?按下圖了解清楚!

 

大閘蟹蒸煮時間

大閘蟹蒸多久?曾師傅表示4-8兩的蒸20分鐘至紅身就可。按下圖了解保存大閘蟹的方法、蒸煮時間和驅寒方法!

而大閘蟹專門店負責人威廉則表示,不同重量的大閘蟹蒸煮時間都不同,可以看以下文章!

 

不能食用的部位

蟹心寒涼,不能食用,按下圖了解蟹心位置!

 

拆蟹詳細步驟

吃蟹不一定狼狽,跟着大廚的步驟拆開,便可以輕鬆吃到啖啖蟹肉蟹膏!

首先預備拆蟹工具,有蟹剪、蟹挑。拆蟹可分為4部分,包括蟹膏、蟹身、蟹鉗和蟹腳。

 

[蟹膏]

1. 剪繩

2. 拆走蟹鉗

3. 拆開蟹蓋,用拇指從蟹蓋上後方用力開

4. 蟹身拗開兩邊

5. 挑走蟹膏,蟹膏可挑到蟹殼中方便食用

 

[蟹身]

6. 剪走蟹鰓、不能食用的部位

7. 剪走蟹腳

8. 拔出蟹筋,蟹筋在蟹身和蟹腳的關節,是透明白色的部分,不能食用,用剪刀夾住蟹腳關節,一扭便能拔出

9. 橫剪蟹身,一分為二

 

[蟹鉗]

10. 沿蟹鉗兩邊剪開揭起,便可舀起蟹肉

 

[蟹腳]

11. 蟹腳每截斜剪

12. 以蟹腳作為取蟹肉的工具,用第三截蟹腳塞進第一截蟹腳,輕鬆取出蟹肉

 

大功告成!

 

【大閘蟹2021】五星酒店大廚大閘蟹2021懶人包 大閘蟹公乸分別/完整拆蟹方法/煮法/不能食用部位

九龍海逸君綽酒店海雲天曾盛宏師傅

↓【限時搶⚡】Ísey Skyr健康冰島乳酪套裝!↓

↓ 使用比普通乳酪多近4倍的牛奶!/ 好像Gelato義式雪糕一般的口感!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more