野餐食咩好?10款簡單野餐食譜推介 花雕溏心蛋/芝士泡菜雞蛋卷/蔬菜薯餅/芒果椰汁糕

發佈: 2021.10.24

【野餐食物】放假最適合自製食物去大草地野餐或行山!除了三文治外,其實還可以做不同簡單野餐食物。今次就為大家推介10款簡易野餐食譜2021,有溏心蛋、韓國雞蛋卷、蝦多士等簡單小食,由冷盤、熟食到甜品都有。野餐食譜簡單易整更可以打卡,就算平時沒入廚的新手們都整到!

 

10款簡易野餐食譜合集

冷盤花雕溏心蛋//一口冰格壽司

熟食芝士泡菜雞蛋卷//蔬菜薯餅//金黃香脆蝦多士//芝士月亮蝦餅

甜品粒粒芒果椰汁糕//煙韌豆沙燒餅//電飯煲朱古力Brownie//雞肉芒果墨西哥卷

 

冷盤

野餐食譜 1. 花雕溏心蛋

平時去食日式拉麵,除了湯底,最令人期待的就是溏心蛋。今次教大家整的花雕溏心蛋,帶有陣陣酒香,冰涼透心。要成功整出溏心蛋不難,一於跟著以下食譜試做啦!

 

野餐食譜 2. 一口冰格壽司

香港有不少靚景野餐好去處,相信不少人都會跟朋友一起準備各款野餐小食分享。原來用上冰格,簡單3分鐘就可以整出不同口味的壽司,預備去野餐的朋友就可以試下啦!

 

熟食:

野餐食譜 3. 芝士泡菜雞蛋卷

每次去韓國旅行,相信大家都會一嚐地道的紫菜包飯。今次就教大家製作一個升級版本韓國泡菜芝士雞蛋卷,這款韓式煎蛋卷做法簡單易整之餘,也能為大家解決一下旅行癮呢!

 

野餐食譜 4. 蔬菜薯餅

相信不少人行完IKEA宜家家居後,都會到美食站吃熱狗、肉丸、薯餅等,今次就同大家試整招牌的蔬菜薯餅,做法不難,而且不需用焗爐都整到。薯餅外脆內軟,還食到粒粒薯仔的口感,大家都試試整啦!

【野餐食物】野餐食咩好?10款簡單野餐食譜推介  花雕溏心蛋/芝士泡菜雞蛋卷/蔬菜薯餅/芒果椰汁糕

 

野餐食譜 5. 金黃香脆蝦多士

傳統以蝦膠整成的蝦多士便吃得多,而原隻的蝦多士原來是酒樓懷舊的上等菜式。這次便教大家整原隻的蝦多士,只需要3個步驟,15分鐘便能完成,真的非常方便啊!

【野餐食物】野餐食咩好?10款簡單野餐食譜推介  花雕溏心蛋/芝士泡菜雞蛋卷/蔬菜薯餅/芒果椰汁糕

 

野餐食譜 6. 芝士月亮蝦餅

這個簡易版的芝士月亮蝦餅,不單材料簡單,而且製作亦不複雜。只需要3樣材料,30分鐘內便可完成,大家不妨試試啦!

 

甜品:

野餐食譜 7. 芒果椰汁糕

新手入廚的朋友想動手整甜品,不如試試整這個美味又簡單的芒果椰汁糕甜品食譜啦!材料及製作都非常簡單,可說是新手入門的簡易食譜呀!

【野餐食物】野餐食咩好?10款簡單野餐食譜推介  花雕溏心蛋/芝士泡菜雞蛋卷/蔬菜薯餅/芒果椰汁糕

 

野餐食譜 8. 煙韌豆沙燒餅

自己在家都可以輕鬆重溫兒時的懷舊風味!這個中式豆沙燒餅,充滿糯米香,口感煙韌,加上紅豆蓉餡料,超美味!做法也超簡單,不會太油膩,還可以根據個人口味把豆沙餡換成奶黃、芝麻等。

 

野餐食譜 9. 電飯煲朱古力Brownie

這個簡易版朱古力Brownie不用焗爐,做法超簡單,甜品新手也好容易上手。食落微脆內軟,煙韌口感,朱古力狂迷必不可錯過~

 

野餐食譜 10. 雞肉芒果墨西哥卷

雞肉墨西哥卷再配上香甜的芒果,味道相當夾,而且又飽肚,只需要簡單4個步驟就可以輕易整到,大家快點動手試試吧!

【野餐食物】野餐食咩好?10款簡單野餐食譜推介  花雕溏心蛋/芝士泡菜雞蛋卷/蔬菜薯餅/芒果椰汁糕

以下就為大家收集了全港港九新界12個野餐地點推薦,當中包括有大草地、無敵大海景、日落美景等,絕對是不錯的放假、拍拖好去處呢!

12個野餐地點推薦2021:

>>【野餐地點推薦2021】香港九龍新界12個周末野餐好去處 靚景大草地/寵物公園+前往交通方法

>回到目錄

各位去野餐之前可以參考一下喇!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more