6款簡易士多啤梨甜品食譜推介 免焗士多啤梨芝士撻/千層酥/芝士蛋糕/雪莓娘/煉奶凍

發佈: 2022.01.10

士多啤梨味道清爽香甜,用來整甜品或鹹食都是很不錯的選擇。以下就為大家收集了6款士多啤梨食譜合集,做法簡單之餘,用來打卡亦相當不錯,當中有免焗甜品、蛋糕、小食食譜等,大家就可以在周末動手試整這幾款打卡甜品食譜啦!

 

士多啤梨食譜 1. 免焗士多啤梨芝士撻

這個免烤焗的士多啤梨芝士撻,味道酸酸甜甜,士多啤梨好足料,做法簡單之餘,賣相一流,充滿紅色節日氣氛,鍾意食甜品的新手朋友,不妨可以挑戰下這個食譜,為聖誕大餐畫下完美的句號。

>>>【免焗士多啤梨芝士撻】完整食譜 <<<

 

士多啤梨食譜 2. 免焗士多啤梨千層酥

今年或者未必可以外出吃燭光晚餐,不如試試親手製作情人節甜品送給另一伴。這個款簡單甜品食譜──「士多啤梨千層酥」,外型可打卡之餘,而且跟出面買到的拿破崙差不多,大家試試動手整啦!

【士多啤梨食譜】6款簡易士多啤梨甜品食譜推介 免焗士多啤梨芝士撻/千層酥/芝士蛋糕/雪莓娘/煉奶凍

>>>【士多啤梨千層酥】完整食譜 <<<

 

士多啤梨食譜 3. 免焗士多啤梨芝士蛋糕

情人節將至,正好士多啤梨當造,最適合用作整甜品給另一半。這個「免焗士多啤梨芝士蛋糕」,新手下廚都做到,打卡亦是一流。忌廉芝士香滑又不會太過甜,配上清甜的士多啤梨,十分美味。大家不妨與伴侶於情人節一起試整啦! 

【士多啤梨食譜】6款簡易士多啤梨甜品食譜推介 免焗士多啤梨芝士撻/千層酥/芝士蛋糕/雪莓娘/煉奶凍

>>>【免焗士多啤梨芝士蛋糕】完整食譜 <<<

 

士多啤梨食譜 4. 士多啤梨聖誕老人

開聖誕Party可以花少少心機,自製些聖誕小食,與家人和朋友一起分享,以下這個甜品小食,做法簡單主要用上草莓和忌廉芝士,而且聖誕老人的外型也非常可愛,打卡一流呀!

【士多啤梨食譜】6款簡易士多啤梨甜品食譜推介 免焗士多啤梨芝士撻/千層酥/芝士蛋糕/雪莓娘/煉奶凍

>>>【士多啤梨聖誕老人】完整食譜 <<<

 

士多啤梨食譜 5. 雪莓娘

雪莓娘原是用糯米皮包住士多啤梨、吉士和海綿蛋糕,這個食譜做了一點改動,把吉士換成了豆沙,別有一番風味。

>>>【豆沙雪莓娘】完整食譜 <<<

 

士多啤梨食譜 6. 士多啤梨煉奶凍

早前韓國流行製作一個士多啤梨的新食法,只要加入一樣材料,就能輕鬆整出「士多啤梨煉奶凍」,製作過程十分簡單,絕對適合各位新手入廚的朋友。

>>>【士多啤梨煉奶凍】完整食譜 <<<

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more