8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

發佈: 2023.04.11
文: 王子晴

麻糬波波口感Q彈有嚼勁,而且款式變化多,可以隨意配搭不同的食材,是近年大熱的甜品之一。今次就為大家整理出8款口味的麻糬波波食譜,包括朱古力、抹茶、芝士等,每款步驟都非常簡單,加上零失敗秘訣,大家都一起試做吧!

麻糬波波食譜1. 抹茶曲奇脆皮麻糬波波

流心朱古力抹茶脆皮麻糬波波食譜,內附零失敗麻糬波波秘訣!面頭酥香菠蘿曲奇脆皮,咬下煙韌,裡面還有流心朱古力爆漿餡三重口感!甘味抹茶加朱古力流心,煙韌控不妨試試啦~

抹茶曲奇脆皮麻糬波波做法:

1. 先做脆皮。牛油與糖打發,加入低筋麵粉、抹茶粉成曲奇團。包在保鮮紙內塑性成長條。冷藏20分鐘。

2. 混合牛奶、高筋麵粉、抹茶粉。加熱牛油、糖,倒入混合物。

3. 煮成團,關火落木薯粉搓成麵團到光滑。

4. 逐少放入蛋液,質地成倒三角形。放入擠袋,擠在牛油紙上。

5. 預先擠少量,放上朱古力,然後再繼續擠直到朱古力覆蓋。

6. 曲奇團切片,放在糰子面頭。入焗爐180度烤焗20-25分鐘即成。

 

麻糬波波食譜2. 焙茶黃豆粉脆皮麻糬波波

麻糬波波口感煙韌Q軟,和風的焙茶口味,再配酥脆黃豆粉曲奇菠蘿皮,茶控一定大愛!大家都不妨在家裏挑戰一下脆皮麻糬波波啦~

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

焙茶黃豆粉脆皮麻糬波波做法:

1. 先做脆皮。牛油與糖打發,加入低筋麵粉、黃豆粉成曲奇糰。放在保鮮紙搓成麵圓柱體,冷藏20分鐘,切片備用。

2. 做麻糬波波。混合牛奶、高筋麵粉、焙茶粉。加熱牛油、糖,倒入混合物煮成團。

3. 關火落木薯粉搓成麵糰。

4. 逐少放入蛋液,質地成倒三角形。放入擠袋,擠在牛油紙上。

5. 曲奇團放面頭。入焗爐180度烤焗20分鐘。

6. 最後撒上黃豆粉即成。

 

麻糬波波食譜3. 菠蘿脆皮朱古力麻糬波波

將大熱菠蘿皮麻薯波波還原,做出曲奇外皮酥脆,裏面煙煙韌韌,幾重驚喜口感的朱古力麻糬波波!仲有麻糬波波零失敗貼士。對排隊感卻步的朋友,不妨試下這個自家製脆皮麻糬波波食譜啦!

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

菠蘿脆皮朱古力麻糬波波做法:

1. 牛油放室溫解凍,與糖打發到變軟,加入可可粉,混合低筋麵粉成曲奇團,冷藏備用。

2. 先混合牛奶、可可粉、高筋麵粉。小火加熱牛油,加入可可混合物煮熟成團。關火後快手落木薯粉,搓成麵團。

3. 先混合牛奶、可可粉、高筋麵粉。小火加熱牛油,加入可可混合物煮熟成團。關火後快手落木薯粉,搓成麵團。

4. 烤盤上唧出成圓形,面頭點少少水。曲奇團拿出一小部分,放在牛油紙上,上面叠多張牛油紙,壓平。將曲奇皮放上麻糬波波團面頭。入焗爐180度烤焗30到35分鐘即成。

 

麻糬波波食譜4. 伯爵茶麻糬波波

伯爵茶麻糬波波用上木薯粉製作夠煙韌,而且這個麻糬波波食譜更不用泡打粉都可以成功脹起,馬上看看這個零失敗麻糬波波食譜啦!

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

伯爵茶麻糬波波做法:

1. 混合牛奶、糖、牛油、伯爵茶,小火加熱,期間記得不停攪拌。

2. 牛奶冒出細小的泡後關火,加入高筋麵粉、木薯粉搓成麵團。

3. 逐少放入蛋液和朱古力。

4. 在烤盤上唧出成圓形,放入已預熱180焗爐烤焗15-20分鐘即成。

 

麻糬波波食譜5. 天仁茗茶913烏龍茶麻糬波波

麻糬波波一向深受大家歡迎,作為一個茶王,不如試試加入913烏龍茶整茶味的麻糬波波啦!只需簡單的食材就可以做出同麵包店一樣好吃的煙韌、口感Q彈的麻糬麵包。

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

天仁茗茶913烏龍茶麻糬波波做法:

1. 913茶葉磨成粉後過篩,鍋子內放入牛奶、牛油、糖、鹽、茶粉,加熱到牛奶微微起泡。

2. 加入過篩後的高筋麵粉快速攪拌均勻,再加入木薯粉拌勻至無乾粉的麵糊狀態,然後加入蛋漿拌勻。

3. 麵糊加入朱古力粒拌勻倒入擠花袋,在牛油紙上擠出麻糬圈約5公分大小,放入預熱焗爐180度焗20-25分鐘即成。

 

麻糬波波食譜6. 軟心芝士麻糬波波

麻糬波波煙煙韌韌,深受不少人歡迎,但其實原來要動手做都不複習,而且簡單易做,今次就教大家整這個軟心芝士版本,芝士味道相當濃郁,各位芝士迷真的要試試呀!

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

軟心芝士麻糬波波做法:

1. 混合糯米粉、木薯粉、芝士粉、牛油、雞蛋攪拌混合。

2. 分次加入牛奶,搓成粉團。

3. 將粉團拉長,分成小份。

4. 壓平粉團,加入芝士。

5. 搓成小圓球,可在表層灑上芝士粉,放入已預熱180度的焗爐,烤焗20分鐘。

 

麻糬波波食譜7. 抹茶麻糬波波

近期港人都十分熱愛口感煙韌的麻糬,但其實麻糬除了可以當甜食之外,都可以試試整外脆內軟的麻糬波波,而且做法非常簡單,所以今次便特別教教大家抹茶口味,不妨在家也試試動手製作吧!

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

抹茶麻糬波波做法:

1. 先將木薯粉、抹茶粉混合。

2. 把鹽加入牛油中熱溶,然後混入粉末中,加入雞蛋後攪拌混合。

3. 可按粉團濕潤程度加入適量牛奶,再搓成粉團。

4. 把粉團搓成小圓球,放入180度的焗爐中,烤焗大約15-20分鐘。

 

麻糬波波食譜8. 爆漿朱古力麻糬波波

麻糬煙煙韌韌,非常有口感,因此成為了新一代熱門美食,但其實自己動整都十分容易,今次就教教大家一個爆漿朱古力的版本,煙韌的麻糬波波配上十分濃郁的朱古力,完成後更會有點髒髒包的感覺,各位新手大廚快點試試啦!

【麻糬波波食譜】8款麻糬波波做法合集 朱古力/抹茶曲奇/伯爵茶/芝士

爆漿朱古力麻糬波波做法:

1. 將糯米粉、木薯粉 、可可粉、牛奶、雞蛋、牛油混合。

2. 加入朱古力粒。

3. 將粉團拉長,分成小份。

4. 搓成小圓球,放入已預熱180度的焗爐,烤焗20分鐘。

↓【限時搶⚡】Ísey Skyr健康冰島乳酪套裝!↓

↓ 使用比普通乳酪多近4倍的牛奶!/ 好像Gelato義式雪糕一般的口感!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more