越重越墜手未必好!日本專家3招揀清甜爽脆靚生菜秘技

發佈: 2021.04.08

踏入夏天,又是蔬果當造的季節,當中包括生菜。日本農產品一向高品質,有節目就請來資深蔬菜店店長,教教大家揀生菜秘訣。專家公開了3個簡單方法教大家挑選出清甜水嫩的新鮮生菜,各位新手們就可以參考一下啦!

日本節目請來資深蔬菜店店長,教大家3招挑選出清甜水嫩的新鮮生菜,即刻按圖看看有甚麼秘訣啦!(*按圖看詳情)

1. 比較顏色

 

2. 比較形狀

 

3. 比較重量

總括專家的意見,想吃到新鮮水潤,而且又甜又好味的生菜就可以留意以下3大要點啦!(*按圖看詳情)

除了挑選生菜之外,有日本專家早前亦公開選擇靚番茄的攻略,究竟又大又圓的番茄就是不是又甜又好味?馬上為大家解拆,下次煮番茄炒蛋就更識揀啦!

【揀生菜】越重越墜手未必好!日本專家3招揀清甜爽脆靚生菜秘技

蔬菜店老闆彬本桑先生就教大家選擇「靚番茄」要留意的地方,即刻按圖看揀番茄秘訣:

1. 番茄蒂部旁邊的裂痕

2. 將番茄放入水中測試

3. 切開番茄後膠質較多

資料來源:相葉マナブ

【揀生菜】越重越墜手未必好!日本專家3招揀清甜爽脆靚生菜秘技

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more