專家5招揀靚海鮮免買死蜆!吐沙秘訣/洗蜆方法/花甲、大蜆開口等於新鮮?

發佈: 2021.05.12

新手想煮海鮮,相信最擔心的就是不知道怎選靚海產。今次就請來海鮮專員阿豐,教教大家點揀花甲、沙白、大蜆等貝類海產,究竟開口還是合口更新鮮?另外亦會分享蜆吐沙方法、浸鹽水的時間、洗蜆方法,大家學懂後下次就不怕買到死蜆啦!

專家教揀靚花甲、沙白、大蜆

花甲

沙白

大蜆

貝類海鮮處理方法

坊間有不同的蜆吐沙方法,究竟蜆吐沙要多久?馬上看看專家3招貝類海鮮的處理方法啦!(*按圖看詳情)

同場加映:海鮮食譜

1. 鮮甜花甲蒸水蛋

詳情食譜:

 

2. 清酒煮蜆

詳情食譜:

 

3. 白酒忌廉煮蜆

【蜆吐沙方法】專家5招揀靚海鮮免買死蜆!吐沙秘訣/洗蜆方法/花甲、大蜆開口等於新鮮?

詳情食譜:

 

4. 豆腐味噌蜆湯食譜

【蜆吐沙方法】專家5招揀靚海鮮免買死蜆!吐沙秘訣/洗蜆方法/花甲、大蜆開口等於新鮮?

詳情食譜:

場地提供:FRESH 新鮮生活

太古康怡分店:鰂魚涌康山道1號康怡廣場北座M層

將軍澳康城分店:將軍澳康城路1號The LOHAS康城2樓201-201A號舖

營業時間:上午8時至下午11時

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more