吃剩炸雞大變身!3款簡易懶人隔夜炸雞料理食譜 芝士焗西蘭花/電飯煲炸雞焗飯/生滾雞粥

發佈: 2021.11.10

麥當勞推出16款MIRROR鏡仔卡和簽名包裝盒,相信各位鏡粉們這幾個星期都忙於食炸雞,可是身邊不少朋友都大叫已吃膩了,聽到「炸雞」兩個字都有點怕,所以以下就收集了3款隔夜炸雞料理食譜,將吃剩的炸雞整各款美食,各位MIRROR粉絲就可以參考一下啦!

>>>【麥當勞鏡仔卡】麥當勞推出16款鏡仔卡 第三周Ian登場!MIRROR旗艦主題餐廳/12子打卡巴士遊走全港

隔夜炸雞料理 1. 芝士焗脆雞西蘭花

食得太多炸雞難免都有點熱氣,所以今次就將吃剩的炸雞加到西蘭花,製作這個芝士白汁焗西蘭花食譜,大家不妨試試啦!

吃剩炸雞大變身!3款簡易懶人隔夜炸雞料理食譜  芝士焗西蘭花/電飯煲炸雞焗飯/生滾雞粥

 

隔夜炸雞料理 2. 電飯煲炸雞焗飯

這個電飯煲食譜早前在日本已經瘋傳,全因製作十分方便,將隔夜炸雞、米飯和雞湯放入電飯煲即可完成,真的個不錯的懶人食譜呢!

吃剩炸雞大變身!3款簡易懶人隔夜炸雞料理食譜  芝士焗西蘭花/電飯煲炸雞焗飯/生滾雞粥

 

隔夜炸雞料理 3. 生滾雞粥

另一個可令炸雞味道復活的食譜,亦可用吃剩的炸雞製作暖笠笠的雞粥,味道跟一般的雞粥一樣好味。

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more