咖啡當入樽

發佈: 2014.09.10
文:

最近連咖啡都淪陷走去入樽,幾間咖啡店都恰巧推出將樽裝咖啡,流住 啡色血嘅朋友必試。

Black Coffee - 啤酒樽內的深黑咖啡
誰出錯將咖啡都裝進啤酒樽?咪就係品牌創辦人 Patrick 同 Jun。呢個美麗錯誤背後有重大嘅社會責任,啲啤酒樽係回收得嚟,二人給被遺棄的玻璃樽 second life,他們最初每周親自到酒吧回收,到現在找專業的回收公司到大型啤酒節如 Beertopia 及酒吧回收及消毒,至今已令 1,500 個廢樽變身好味冷泡咖啡。雖然咁做成本比用個新樽貴 3 倍,不過係對地球先生 nice nice 嘛!

啤酒樽裏嘅咖啡都做得好有心,是 Patrick 有柯打才找本土 roaster 烘豆,咖啡豆夠新鮮碳足印又少。咖啡用的是巴西、肯雅及危地馬拉豆,Patrick 以低於 20℃ 的水低溫浸泡,咖啡粉浸足 20 小時出味,豆的拼配同浸泡時間水量是他花了 9 個月研究得來,味道 mild,集咖啡的甘醇、果酸及甜味於一身,好 balanced,冰鎮、加冰甚至加椰糖或椰奶飲都得。

Cold Brew Coffee $45 枝
玻璃樽是找專門的公司從酒吧收集回來,全部經高溫消毒再將咖啡入樽。咖啡以巴西、肯雅及危地馬拉咖啡豆釀製,咖啡豆是由本土 roaster 炒製,味道平衡,入口先是咖啡甘味,慢慢會飲到甜味及果酸味,幾易入口,好 refreshing 。

BLACKSHOT Cold Brew Coffee
網址:www.blackshotcoffee.com
Facebook:https://www.facebook.com/BLACKSHOTColdBrewCoffee
訂講:1.可於網上預訂,須 3 日前預訂2.最少 6 支起,可以 PayPal、HSBC 或中銀戶口過數3.訂購 6 支以上已包括運費,港島、九龍及新界大部分地區免費送貨,離島除外

零售點
Just Green / 中環嘉咸街 52 號 / 2801 5611
Little Burro / 上環差館上街 1 號 / 2547 8821
La Petite Epicerie / 中環半山列堤頓道 35A 地下 / 2549 7508
奧海城 Green Market (13/9)
愉景灣 Handmade Market(14/9)
灣仔 Green Summer Festival(9 月份)

星級之選 - 韓國摔角手咖啡
用上韓國名氣咖啡店 Coffee Libre 的咖啡豆泡,韓籍冠軍咖啡師 Sang Ho Park 就用這款豆來參加 UK Brewers Cup 2013 及 UK Barista Championship。豆是每星期從首爾運來,非常新鮮,本身是 espresso 豆,用來浸足 12-26 小時再做 2 次過濾,啡色清澈帶紅,味道很 clean 好 refresh,果香味酸香順喉,尾段有甜味及焦糖味,不加冰直接飲最好。

Bad blood Cold Brew $55 (帶回吉樽再惠顧 $45)
Mano
中環皇后大道中139號 The L Place 地下
2399 0737
不定期於 PMQ night market 及 Island East Market Popup

力量之霸 - 加州重口味
摔角手咖啡很 refresh,相對呢枝口味則相當霸道。在加州生活多年的店主 Marcus 及 Eugene 就帶嚟現今在美國好紅 Handsome、Blue Bottle 及 Bar Nine 3 款得獎精品咖啡豆做浸泡。前者以哥斯達尼加豆為主,果酸味很突出;中間那款是哥倫比亞豆,深炒好甘醇,而 Bar Nine 口味相當有實驗性,5 磅豆泡 6-8 枝,重口味到起雞皮,但果味超正。

Cold Brew Coffee $78 (帶回吉樽再惠顧 $68)
辦館 Lof 10
上環裕林台 1 號地舖 B
2540 2210

自家出品 - 單品の味
呢 3 枝則是 Ice drip(冰滴)咖啡,豆是自家烘焙的,包括哥倫比亞的 Finca Santuario、埃塞俄比亞的 Yigacheffe Guji 及 house blend 3 款咖啡豆冰滴而成,哥倫比亞豆風味乾淨兼甜味突出,有如桃子及朱古力味;埃國豆則帶乾果及花香,味道則似酒;house blend 較易入口,果酸味醒神。

Cold Drip Coffee 單品 $65、House blend $55(帶回吉樽再惠顧減 $6)
CoCo Espresso
灣仔晏頓街 2 號地舖
2529 1682

(原文摘自《U Magazine》)

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more