Art Basel 藝術餐

發佈: 2015.03.10
文:

藝術嘅野雖然我唔係好識,但以下呢個藝術餐,就算對 art 無興趣,都會心郁郁想試。藝術界盛事《巴塞爾藝術展》於今個月在香港舉行,身為香港展會指定酒店夥伴的香港文華東方酒店,特別為這次展覽設計了 lunch set($888/位)和 dinner set($1,688/位),於即日至 3 月 22 日文華扒房及酒吧內供應。菜式藝術味滿瀉,如甜品 Terracotta Warriors,原來是一排兵馬俑,唔講仲以為係真品,兵馬俑真身是牛奶朱古力和西柚雪糕仿製成!Spot the Difference 和 Scroll 則分別是慢煮牛肉和鱈魚,每道菜式都做得好精緻,充滿視覺效果,有得睇有得食,啱晒 post 上 instagram share!

Mandarin Grill & Bar
地址︰中環干諾道中5號香港文華東方酒店2樓
電話︰2825 4004
營業時間︰星期一至五 7:30am - 10:30 pm 星期六 6:30pm - 10:15pm 星期日 6:30pm - 9:15pm

(原文摘自《U Magazine》)

想睇更多:
英國皇室 蛋糕品牌開 Cafe
新加坡名牌 燕窩 x 蜂蜜專門店
期待!擂沙湯丸味雪糕

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more